Ik wil een foto bestellen formaat 50x70 bij Albelli. Nu zag ik daar forex tussen staan. Iemand daar ervaring mee? Hoe is de kwaliteit? De scherpte? Het materiaal? Ik kan me bij de rest wel iets voorstellen , plexiglas, aluminium etc maar hier bij dus echt helemaal niks.
Ik vind t niks. Heel licht dus valt makkelijk om. Echt kunststof, ook de uitstraling. Als je het vastpakt is het net een soort heel fijn piepschuim
Wij hebben net custom shapes besteld op forex, dat zijn allemaal losse foto’s van 18x18 die je als collage ophangt. Het is inderdaad heel licht materiaal en de foto krijgt een beetje de uitstraling zoals een foto vroeger als je die mat liet afdrukken. Wel scherp, maar je ziet de, ik noem het dus maar matte structuur in het materiaal. Wij vinden het erg mooi geworden, maar een collage van 18x18 foto’s is wel anders dan 50x70. Ik denk dat als je graag een luxere uitstraling wilt dat ik voor een ander materiaal zou gaan.
Ik ben helemaal forex fan, heb er al best veel op forex. Ik vind het prachtig, niet zo 'aanwezig' als meteen een dikke canvas of foto in fotolijst. Ik heb ze in allerlei grootte, van heel groot tot A4 formaat. Op een plankje kunnen ze mooi een beetje speels over elkaar heen staan, heb er laatst ook één met ophangsysteen gekocht, ook mooi!! Ik kies wel altijd voor een wat dikker formaat, forex 2mm is echt om in te lijsten, stevige poster zeg maar. Een dikke formaat is vormvast en kun je neerzetten.