Hoi, Ik ben morgen 4 weken zwanger maar heb al een aantal dagen positieve testen Nou gaan wij binnenkort op vakantie en gaf de verloskundige aan dat ik voor de vakantie wel mag langskomen voor een vroege echo ivm eerdere miskramen Ik zal dan 6 weken en 1dag zijn, mijn vraag hoe groot is de kans dat we een kloppend hartje zien?
Tja lastig te zeggen. Vanaf 6 weken ongeveer kan je een kloppend hartje zien maar op die termijn luistert t allemaal zo nauw.... misschien was je innesteling net wat later of de bevruchting en dan ben je zomaar ineens korter zwanger. Zou er gewoon heen gaan met t idee dat je t niet gaat zien en als je t wel ziet alleen maar mooi. Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!
Het zal erom hangen idd. Een paar dagen ernaast zitten qua berekening kan al een hele hoop schelen dan. Wat Sophia zegt, ga ervan uit dat je nog geen hartje ziet. Dan kan het alleen maar positief uitpakken, mocht je wel een mooi kloppend hartje zien! Er zou dan al wel een dooierzakje en een vruchtje te zien moeten zijn. Ik zou persoonlijk tot na je vakantie wachten, dan ben je alweer een stukje verder en dan moet er op de echo al wel wat te zien zijn. Stel dat er nu niet veel te zien is, maak je je alleen maar onnodig ongerust. Dat zou ik hebben hoor, dan ga je helemaal niet fijn op vakantie. Maar die keuze moet jij maken, ik kan me ook wel voorstellen dat je het nog wel voor je vakantie wil laten controleren ivm eerdere miskramen. Heel veel succes en alvast een fijne vakantie.
zou gewoon je echo afwachten hoor... mss ben je minder ver als je denkt en stress je als je dan geen hartje zou zien ,
Ik was donderdag precies 6 weken en we hebben een vroege echo laten maken en een heel duidelijk kloppend hartje te zien
Ik ben ook nog niet zo lang zwanger ze zei rond de 5-6 weken en bij mij was ook al een kloppend hartje te zien. Wel via een inwedinge echo. Gewoon rustig afwachten zou jammer zijn als je je onnodig zorgen gaat maken.
Hier ook bij 6 1 een kloppend hartje en ieniemienie vruchtje Gezien, alleen met de meting werd ik toen terug gezet waar ik flink van schrok. Later gelukkig weer gecorrigeerd.
Bij mij ook een kloppend hartje op 6 weken en 2 dagen, via inwendige echo. Maar de vk zei ook dat dit niet altijd te zien is.
Hier ook met 6w2d geweest voor echo. Ivm voorgeschiedenis. Er werd ons wel verteld dat de kans erin zat dat er nog niks klopte. Dus van te voor me eigen voorbereid dat er niks zou kloppen. Gruwelijk zenuwachtig maar met inwendige echo zagen we een vruchtje van 4mm met een kloppend hartje. Succes bij de echo en hopelijk zie je het hartje kloppen ♡
Bij mijn zoontje een kloppend hartje met 6+2. Het kan inderdaad zo zijn dat je het niet ziet. De vraag is of je dat aan durft. Ik zou alleen maar onzeker worden en heel erg in de stress zitten dus ik zou het niet doen. Als jij dat wel los kunt laten dan zou ik de echo doen.