Met 6.1 een kloppend hartje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 15augustus, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Hoi,
    Ik ben morgen 4 weken zwanger maar heb al een aantal dagen positieve testen
    Nou gaan wij binnenkort op vakantie en gaf de verloskundige aan dat ik voor de vakantie wel mag langskomen voor een vroege echo ivm eerdere miskramen
    Ik zal dan 6 weken en 1dag zijn, mijn vraag hoe groot is de kans dat we een kloppend hartje zien?

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Tja lastig te zeggen. Vanaf 6 weken ongeveer kan je een kloppend hartje zien maar op die termijn luistert t allemaal zo nauw.... misschien was je innesteling net wat later of de bevruchting en dan ben je zomaar ineens korter zwanger. Zou er gewoon heen gaan met t idee dat je t niet gaat zien en als je t wel ziet alleen maar mooi. Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Het zal erom hangen idd. Een paar dagen ernaast zitten qua berekening kan al een hele hoop schelen dan. Wat Sophia zegt, ga ervan uit dat je nog geen hartje ziet. Dan kan het alleen maar positief uitpakken, mocht je wel een mooi kloppend hartje zien!
    Er zou dan al wel een dooierzakje en een vruchtje te zien moeten zijn.

Ik zou persoonlijk tot na je vakantie wachten, dan ben je alweer een stukje verder en dan moet er op de echo al wel wat te zien zijn. Stel dat er nu niet veel te zien is, maak je je alleen maar onnodig ongerust. Dat zou ik hebben hoor, dan ga je helemaal niet fijn op vakantie.

Maar die keuze moet jij maken, ik kan me ook wel voorstellen dat je het nog wel voor je vakantie wil laten controleren ivm eerdere miskramen. Heel veel succes en alvast een fijne vakantie.

4. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    zou gewoon je echo afwachten hoor... mss ben je minder ver als je denkt en stress je als je dan geen hartje zou zien ,

5. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was donderdag precies 6 weken en we hebben een vroege echo laten maken en een heel duidelijk kloppend hartje te zien

6. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Oehoe dat geeft hoop thnx:) via inwendige echo?

7. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ik ben ook nog niet zo lang zwanger ze zei rond de 5-6 weken en bij mij was ook al een kloppend hartje te zien. Wel via een inwedinge echo. Gewoon rustig afwachten zou jammer zijn als je je onnodig zorgen gaat maken.

8. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.447
    1.129
    113
    Hier ook bij 6 1 een kloppend hartje en ieniemienie vruchtje Gezien, alleen met de meting werd ik toen terug gezet waar ik flink van schrok. Later gelukkig weer gecorrigeerd.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bij mij ook een kloppend hartje op 6 weken en 2 dagen, via inwendige echo. Maar de vk zei ook dat dit niet altijd te zien is.

10. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Hier ook met 6w2d geweest voor echo. Ivm voorgeschiedenis. Er werd ons wel verteld dat de kans erin zat dat er nog niks klopte. Dus van te voor me eigen voorbereid dat er niks zou kloppen.
    Gruwelijk zenuwachtig maar met inwendige echo zagen we een vruchtje van 4mm met een kloppend hartje.

Succes bij de echo en hopelijk zie je het hartje kloppen ♡

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier was wel een hartje te zien met 6+1. Uitwendige echo.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bij mijn zoontje een kloppend hartje met 6+2. Het kan inderdaad zo zijn dat je het niet ziet. De vraag is of je dat aan durft. Ik zou alleen maar onzeker worden en heel erg in de stress zitten dus ik zou het niet doen. Als jij dat wel los kunt laten dan zou ik de echo doen.

Deel Deze Pagina