Ik heb vier jaar lang een Mirena spiraal gehad en heb hem i.v.m. kinderwens in maart laten verwijderen. Sindsdien is mijn buik gegroeid, opgezet, en lijkt het soms wel of ik zwanger ben. Wie heeft hier nog meer last van? Zwanger ben ik niet, ben wel gewoon ongesteld. En zóveel eet ik nou ook weer niet liefs laura
Hallo ik heb op dit moment de Mirena en heb sinds een paar weken zo'n dikke buik gekregen, dat mensen in mijn omgeving ook vroeger of ik zwanger was Nou nee dus niet dat ik weet Vind het echt niet prettig, want kan amper mijn broeken nog dicht en vloei sinds 2,5 maand helemaal niks meer. Hadden jullie dat ook???
Ja na dat ik hem had gekregen heb ik nog 1 maand een keline 3 dagen gevloeit en daarna niks meer tot dat ik hem liet verwijderen. ik heb hem een half jaar gehad dus een half jaar geen mensruatie gehad.
vervelend he die buik? ik ben al 2 keer bij dokter geweest om te checken of ik niet toevallig zwanger was, maar nee. zo voel ik me wel met die buik. Ik kan hem helemaal opzetten en daar is geen moeite voor nodig. Zelfs mijn oma dacht dat ik zwanger was. ik weet niet wat er aan gedaan kan worden , miss heef thet met hormonen te maken. .....
Hoi, Ik heb 5jr een mirena gehad en die begin aug. dit jaar laten verwijderen. Ik heb ook een enorme buik en heb wel 4 zwangerschapstesten gedaan om zeker te weten of ik niet zwanger ben, dit is niet het geval. Alhoewel ik me wel zwanger voel, dikke buik bij vlagen misselijk,moe enz. enz. Ik heb na het verwijderen een week een bloeding gehad en daarna niks meer. Dus nu is het afwachten totdat ik weer ongesteld wordt. Ik vraag me af of mijn lichaam moet afkicken van continue hormoon krijgen en het nu zelf weer de draad moet oppakken. groetjes