hallo, mijn dochter is al een paar dagen niet zo lekker vooral in de nacht,ze is heel vaak wakker in de nacht en wilt dan ook echt niet meer slapen wat ik ook doe,ze is ook heel vroeg wakker. Ze heeft soms overdag 38 graden,en het ene moment is ze zo vrolijk en is ze aan het dansen springen en noem maar op,en ineens draait ze om en dan is het huilen en dan moet ik haar tillen. vanmorgen werd ze wakker om half 6 en toen zat heel haar gezichtje onder de blaasjes daar lijkt het op. gezichtje was rood met witte blaasjes,na een tijdje trok het weg en het begint nu weer te komen,af en toe jeukt ze er ook aan maar niet veel. ze is niet allergisch want daar hebben wij haar op laten testen. heeft iemand een idee wat dit is,of moet ik ermee naar de dokter? groetjes trotse mamma
Ik heb geen idee. Klinkt zo apart dat ik in elk geval met de huisarts zou bellen. Mischien kan die je verder helpen. sucses Janna
ik dacht gelijk aan waterpokken dan heb je ook van die soort blaasjes. anders ff de ha bellen voordat je het weekend in ga.
ik ben vannochtend met mijn dochtertje naar de dokter gweest. de dokter keek haar naar en zag duidelijk dat ze blaasjes had,maar ze kon mij niet vertellen wat het nou is,dus ik weet het nog niet. ze komen en ze gaan ook weer die blaasjes. ze heeft wel een geiriteerde keel en ze is neus verkouden dus vandaar soms die verhoging. misschien hebben die blaasjes daar wel iets mee te maken. we zijn dus nog geen stap verder met die blaasjes,heel haar gezichtje zit onder. ik moet het insmeren met vaseline. groetjes
Zitten ze alleen of met een paar samen? Het klinkt wel als waterpokken namelijk, ook in combinatie met verhoging etc. Mijn dochter had ze in clusters, een boel bij elkaar, wel hele kleintjes. Dit bleek een bijwerking van de antibiotica te zijn die ze heeft gehad. Anders zou ik het echt niet weten, in ieder geval goed in de gaten houden, succes!
ze heeft het nu over haar hele lichaam beentjes vallen wel mee maar op de buik is het wel veel,de witte blaasjes zitten dicht bijelkaar. maar het rare is ze verdwijnen en ze komen,en waterpokken blijven toch zitten?
Waterpokken blijven voor zover ik weet wel zitten (maar onze dochter had ze bovenop haar eczeem, dus ik kon het niet heel precies zien). Ik vind het erg vreemd dat je huisarts het niet weet en je met dat advies weer naar huis stuurt. Hoe gaat het verder met haar? Eten, drinken, slapen? Hoe voelt ze zich? Hangerig, heeft ze verhoging/koorts? En anders gewoon naar het Hap, ik vind het erg vaag klinken zo! Ik zou me in ieder geval wel ongerust maken.... Drogen de blaasjes ook in? Dat het korstjes worden?
nee ze drogen niet erin het zijn geen korsten,eten doet ze minder goed maar dat komt omdat ze een geiriteerd keeltje heb dat kon de huisarts wel zien. ja ik vindt het ook heel vreemd en ik ben er ook wat ongerust over,de blaasjes zijn nu weer weg en ze is lekker aan het spelen. ze is vooral in de nacht hangerig en slaapt heel erg slecht en huilt dan heel erg veel,overdag valt het wel mee dan gaat het met up en downs. de temperatuur was 37.7.
Ik zou het goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd: hup naar het Hap. Zo te horen gaat het verder wel goed met haar.