Ben nieuwsgierig naar andere ervaringen. Onze dochter lag vanaf week 20 in stuit, en dat is niet meer veranderd. Draaipoging hielp niet. Uiteindelijk met geplande keizersnede ter wereld gekomen. Nu weer zwanger en ben heel benieuwd hoe groot de kans is dat dit kindje ook weer een lekker eigenwijsje is . Of dat een tweede bevalling sowieso vaak eindigt in een keizersnede, als dat bij de eerste ook zo was?
De vorige lag in stuit en het was toen te laat om haar nog te draaien. Heb toen een geplande keizersnede gehad. Ik ben nu 37 weken zwanger en deze lag ook in stuit. Vorige week gedraaid door de gynaecoloog, maar weet niet zeker of hij nog goed ligt. Ik wil graag natuurlijk bevallen, maar als hij in stuit blijft draaien, kies is voor een keizersnede.
Ik hoop voor je dat je kindje goed ligt Summer! Hoop zelf ook op een natuurlijke bevalling, maar heb wel voor mezelf besloten dat ik nooit met zo'n draaipoging onderga. Wat een pijn! En voor niks. Dus zou er hetzelfde instaan als jou .
Deze draai ging heel makkelijk. Voelde er weinig van, omdat er nog meer dan genoeg ruimte was. Helaas daardoor ook kans dat hij zelf weer gedraaid is. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten of kijken naar alternatieve methodes waarmee je misschien kan voorkomen dat het weer een stuit wordt. Zoals de oefeningen van spinning babies of een homeopaat bezoeken. Bij mij hielp het helaas niet
Mijn vriendin haar eerste lag in stuit en kwam met keizersnede. tweede lag gewoon goed en kwam vaginaal. er is dus hoop
Hier eerste kindje ook een stuitligger, geen draaipoging gekozen dus keizersnede. dit kindje ligt alweer vanaf week 20 in stuit , dus morgen gesprek over weer een geplande keizersnede want ook deze keer geen draaipoging geprobeerd
De eerste lag in een stuit, draaipoging geprobeerd, maar die lukte niet, dus een keizersnede. De twee lag dwars (als ik zat) en in stuit als ik lag of stond. Dus weer een keizersnede. Deze ligt ook in een stuit, verwacht niet dat hij nog zal draaien. Ik heb een hartvormige baarmoeder en waarschijnlijk kunnen ze niet anders liggen (de drie kids liggen/lagen ook allemaal aan dezelfde kant op dezelfde manier).