Een vraag over tijdstip klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannevandijk, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannevandijk

9 aug 2006
    48
    0
    0
    Hey meiden..

Ik heb even een vraag: Mijn vriend rijd op het buitenland en gisteren middag is hij alweer vertrokken.. gisteren hebben wij nog geklust smiddags maar ik aan mijn banner dat mijn meest vruchtbare dag vandaag is.. Zijn al mijn kansen verkeken of het juist goed dat ik ERVOOR geklust heb..

als iemand antwoord wil geven.... GRAAGGG

sanne

2. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Sanne,

Je bent het meest vruchtbaar voor de dag van je eisprong. Echter de dag daarvoor ben je ook vruchtbaar. Echter zijn de kansen wel minder, maar je weet het maar nooit!

Moosie

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    De dag ervoor is beter dan erna. Als je alleen erna klust, kun je je ei immers hebben gemist. En spermacellen kunnen zo lang in leven blijven dat ze het eitje gewoon kunnen afwachten hiha.

Duimen dus maar!

4. sannevandijk

9 aug 2006
    48
    0
    0
    Dan is dit toch de dag voor me eisprong? of zie ik dat nou verkeerd?

xxx

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Sanne,

Het is moeilijk te zeggen als je geen ovu testen gebruikt of tempt. Vandaag is volgens je banner je meest vruchtbare dag en zou je morgen je eisprong moeten hebben, maar zaadcellen kunnen idd lang in leven blijven en wie weet heb je vandaag wel je eisprong.

Ik hoop voor je dat je mannetje raak heeft geschoten ;)

Liefs
    Manuela

6. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    He Sanne,

Anders moet je eens onder Calculator kijken.....kan je het precies uitrekenen...en weet je ook wanneer je vruchtbaar bent.

Veel succes

7. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    he sanne

ik ga duimen voor je hoor

liefs

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Iedere vrouw is anders.....pas met tempen en ovu-testjes kun je een beeld krijgen wanneer je eisprong is...
    De banner zegt bij iedereen die een cyclus heeft van 28 dagen, dat de eisprong de 14e dag is....onnodig om te vertellen dat dat dus in de praktijk niet zo werkt...
    Bij ieder is het verschillend.....
    De helft zal idd de eisprong de 14e dag hebben....ik had hem bijvoorbeeld op de 10e dag toen ik zwanger werd...
    En andere hebben het pas op de 17e dag....

9. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Blijft verwarrend hoe en wanneer. Mijn vriend heeft ook verschillende diensten, waardoor we het ook niet netjes om de dag kunnen doen. Nu hebben we het gedaan op de dag dat de ovulatietest een dikke vette streep gaf, dus hopen dat het raak is :) ... Helaas nog zoooo lang wachten :(

Deel Deze Pagina