Dit is even om iedereen een hart onder de riem te steken! In het begin was ik vaak jaloers op vrouwen die een banner hadden met 38,39 weken zwanger. Dames, het gaat zoooo snel! nu ben al bijna uitgerekend! En nu nog ongeduldig hoor. Heb al ananas, sex etc geprobeerd maar geen reactie! dus...... voor de dames die net zwanger zijn, geniet ervan!
Hihi ik vind het ook al zo snel gaan. Nu alweer 14 weken. Ze zijn voorbij gevlogen maar toch wil ik het liefste nu mn kindje al in mn armen houden hihi. Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt!
het gaat ook snel, ik wist nog dat ik zat te popelen tot ik eindelijk die 12 weken had gehaald en ben nu alweer bijna 26 weken. Het gaat sneller dan verwacht
ja en als je straks "leeg" bent krijg je heimwee omdat er "niks"meer inzit... idd voor je het weet zit je aan het eind...
Ik ben jaloers op de vrouwen met een zwangerbanner Nah...grapje... ik wens heel veel succes met je bevalling en een hele mooie tijd en liefde met je kindje.
Heel veel succes met de bevalling! Straks lekker genieten van de kleine. Ik kan niet wachten! De eerste 12 weken gingen bij ons super langzaam, waarschijnlijk omdat het zo spannend was. Na twee mk durfden we nergens meer op te rekenen. Nu we daar een beetje doorheen zijn gaat de tijd wel wat sneller, al blijf ik nog steeds wel wat ongerust. Tegelijkertijd geniet van mijn groeiende buikje liefs, Cleo