Flinke verkoudheid

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Olly, Aug 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Hoi, Ik ben van de week flink verkouden geworden. Ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger. M'n hoofd zit vol (hoofdpijn), m'n keel is rood met witte vlekken en neus verstopt, maar er komt heel de dag door wel snot uit. Snachts kan ik niet slapen en adem door m'n mond waardoor ik weer een droge keel krijg. Ik voel me erg gammel, heb geen koorts overigens. Wat kan ik eraan doen? Ik heb al wel paracetamol genomen, maar heb niet het idee dat dat geholpen heeft.

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Olly,

klinkt als een echt goede verkoudheid en die moet er toch uit, dus onderdrukken lukt niet echt. Je kunt stomen met een kruidenstoombad en idd als het echt niet gaat 2 pcm van 500mg innnemen. Rechterop slapen en even stomen onder de douche voordat je gaat slapen, wel eindigen met lauw water, maar niet al te koud. Echt even rustig aan doen en uitzieken.

Groetjes Brigitte

3. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord! Ik heb vannacht idd mijn kussen hoger gelegd waardoor ik heb geslapen van 20.00 tot 0.00 en van 0.15 tot 06.00 Had wel koorts vannacht. Overdag wisselt m'n temperatuur een beetje. Heb besloten om morgen dan nog maar een dagje thuis te blijven.
    Ik heb de afgelopen 2 dagen VICKS Ademvrij keelpastilles gebruikt. Kan dit kwaad? (wist niet dat dit misschien niet mocht.)

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Nee, geeft niet als je dit af en toe gebruikt. Beterschap.

Groetjes Brigitte

Share This Page