Hoi allemaal goedemorgen het is weer is veel te vroeg en ik ben wakker :S maar goed ik heb sinds een dag of 2 heb ik dat me tepelhoven zijn verkleurd maar alleen aan de boven en onderkant niet in het midden en niet aan de zijkanten. het is donkerder en soms zit er een soort kippenvel op het zijn net halve maandjes... verder ben ik een paar dagen overtijd.. heb ik geeen zwangerschapsverschijnselen waarvan ik ze merk ik heb 2 dgn geleden getest kruidvat.. was negatief... wel krampjes maar geen nod ,,, kan natuurlijk ook doordat het niet wilt doorzetten maar goed iemand? kent iemand dit ? die wel al kids heeft ? of is het een hormonen iets? help
dag meid -------------- ik heb dat ook raar he doen se bij jou ook pijn? verder heb ik wel tekens maar kan ook van het ontpillen van bij mij zijn dus afwachten tot ik kan testen groetjes
Kan het zijn dat je er blauwe aders door hebt lopen? Dat heb ik ook. Al 3 weken nadat ik gestopt was met de pil zag ik dat.
heykes -------------- raar ik heb dat ook al tijdje ook van die aders er door lopen maar ook 1 spadader in mijn been :-s ook heb ik soms pijn aan de zijkanten van mijn (.)(.) groetjes
hoi ik ben zwanger en ik heb dat ook, misschien ben je zwanger ondanks die test volgende week nog maar een keer testen met ochtendurine, misschien nog iets te weinig hormoon in je urine. succes!