Hallo meiden! Er zijn al we een aantal clubjes met dezelfde naam/reden Maar die zijn vaak al zo hecht en vol dat ik dan zoiets heb van mmm nee ik meng me er maar niet in. Dus heb ik een nieuwe opgericht waar kunnen kletsen over alles en nog wat omtrent het zwanger zijn, klachten,leuke dingen en echo's! ook niet leuke dingen mogen langs komen ik wil graag een clubje dat mekaar door alles heen trekt . Ik zal me even voorstellen: ik ben dus Migske kom uit brabant en ben 29 jaar en zwanger van mijn 1e wondertje. 4 juli as om 13 uur heb ik mijn allereerste intake en echo! Vind het super spannend want ben zo bang dat het mis is... echte reden heb ik daar niet voor, alleen de angst omdat het voor mij dus allemaal erg nieuw is. Nou hoop dat dit snel een hecht en leuk clubje word en dat er meer meiden reageren! liefs migske
Jeej, mag ik ook meepraten?? Ik ben nu.. geen idee hoe lang zwanger. Ik ben 24 en dit is mijn derde zwangerschap en hopelijk mijn eerste kindje die ik op de wereld ga zetten. Hoe was je intake en echo?!
hey wat leuk! en natuurlijk super gezellig! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Mijn intake en echo waren super heel mooi driftig knipperlichtje gezien dus wel ff gerustgesteld maar 11 juli moet ik weer voor de echt 1e termijn echo voor hoelang ik nu echt ben en wanneer echt ben uitgerekend in Februari Wij schelen niet veel aan de banners te zien Maar je 3e zwangerschap? oei dat klinkt echt niet leuk
Gefeliciteeeerd! Leuk he die hartjes? Gek idee ook.. Ja twee miskramen waarvan 1 pariele mola dus dat was even heftig. Hopelijk deze keer meer geluk! Ik heb de 16e termijnbepaling. Volgens de eerste berekening zou ik inderdaad nu 8w1d zijn, volgens de laatste berekening nu 9weken.. even de 16 afwachten dus
oh geweldig ik was echt meteen verliefd...hoop ook echt dat als ik mijn termijn echo krijg het weer mag zien en hopelijk horen. Ik weet ook niet hoever ik precies ben, mijn echo en grote van mn wonder klopte met minimaal 8 weken, maar de vk dacht dat ik wel eens verder kon zijn vandaar haha had ook best korte cyclussen... oef...een mola dat is echt verschrikkelijk wat erg! maar wel fijn dat je nu iig weer zwanger bent! en stiekum klinkt 9 weken iets beter hahahaha ik ben ook erg benieuwd hoever je bent! En last van kwaaltjes ?
Haha ja hoe verder je komt hoe beter.. Vorige keer met ruim 10w geen kloppend hartje meer dus voor mij extra spannend de 16e! En kwaaltjes, oh ja hou op! Heb nu gelukkig een paar dagen niet meer overgegeven. Maar ben zo vreselijk moe! En plassen.. Heb jij veel last? Er valt trouwens geen touw aan vast te knopen als ik het vergelijk met de vorige twee keer..
Hoi Migske, Ik vroeg me al steeds af hoe het met je gaat. Maar het gaat dus goed. Schrijf je nog mee met http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/442607-1-t-m-15-februari-2014-mamas-164.html ? Want ik wil de lijst up to date maken. Wil je bij ons op de lijst blijven of wil je er bij ons dan af?? Liefs Lappie
hey meid, ik zit momenteel mn nagels eraf te bijten...om 13:40 is het zover pfffff, en hoe is het met jou meissie?
Oh wat spannend! Heel veel plezier (en succes)! Gaan julile wel samen? Ik ben vanochtend toch maar even naar het zkh geweest omdat ik buikkramp en koorts had/heb. Gelukkig alles goed tot nu toe! Zelfs een weekje verschoven qua bevaldatum Laat je weten hoe het is gegaan? Hoe gaat het verder met de kwaaltjes?
Zo net terug van mijn opa haha ff het nieuws vertellen. Het was helaas nog te vroeg om een echt termijn te stellen maar ik was iig zeker weten minimaal 9 weken over 2 weken terug om de echte termijn en bevaldatum te bepalen Maar oh wat was mijn ukje gegroeid!, en hij/zij bewoog al flink! wauw die billetjes omhoog en omlaag leek wel een dansje hahaha . Het hartje klopte nog steeds goed, en ipv een knipperlichtje zag je nu echt al flinke samentrekkingen super! ben echt helemaal verliefd!!! 29 juli weer een echo
Ooooh wat super! Helemaal leuk! Begon al weer de slechtste dingen te denken! Mijn termijnbepaling vanochtend gehad en is nu 8 februari ipv 14. Volgende echo is volgens mij de 24e ofzo meteen voor de combinatietest. Ga je die doen?
hahaha nee hoor niet doen alles ok hier nee ik ga geen combinatie test doen. lang over na gedacht maar ik ben nogal een druktemaker over veel dingen...en ik zit niet in een risicogroep dus ik ga het niet doen. Want ik maak me al zorgen over kleine dingen en ook al zal er uit komen dat er maar een kleine kans is ik ga dit mezelf erg aantrekken en dat is niet gezond dus nee ik ga die niet doen
hallo, mag ik met jullie mee komen kletsen, hier is het een stuk rustiger , bij de andere is het mega druk en gaat het zo snel dat ik het niet echt bij kan houden. Maar ik ben 34 jaar en zwanger van mijn 4e kindje. 4 juli hebben we pos. getest. Vandaag hebben we het de kids verteld en ze vonden het helemaal geweldig 26 juli hebben we de intake bij de vk en onze eerste echo. Waarschijnlijk zijn we 28 feb. uitgerekend. groetjes Tari.
Welkom en gefeliciteerd! Bij veel is het inderdaad allemaal maar lastig bijhouden! En de vierde al, dat is lekker druk
Dank je wel lies en jullie ook nog gefeliciteerd! Het zal zeker druk worden maar wie weet valt het mee, de anderen zijn nu wat ouder. Toen zij geboren werden had ik ze alle 3 binnen 4 jaar. Dus 3 in de luiers en alle 3 thuis. Nu gaan zij naar school en de jongste gaat na de zomer na groep 3. Ik werk alleen nu 5 ochtenden tot 13:00 uur dat zal ik moeten gaan bespreken op mijn werk. Is iets te veel van het goede straks Hoe gaat het met jullie en is het voor jullie het eerste kindje?
Hier gaat het prima op zich! Wel veel last van de warmte, nauwelijks slapen door de warmte en het plassen 's nachts dus erg moe. Verder mag ik nog niet klagen Voor mij hopelijk het eerste kindje, na twee miskramen. Hoe gaat het daar? Al echo's gehad?
Welkom Tari! Sorry erg druk gehad allemaal, voornamelijk met stressen omdat ik steeds denk dat het niet goed gaat hahaha Ik krijg vandaag trouwens de angelsound binnen dus hoop dat dat me gerust kan stellen tussen de echo's door en hoef ik niet steeds voor iedere scheet de vk te bellen.... kwaaltjes zijn bij mij verdwenen dus ben gewoon erg bang... we gaan het zien as maandag 29 juli weer een echo....brrrr