Diaree....ook één van de symptonen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Loulou27, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loulou27

    Loulou27 Lid

    12 feb 2007
    15
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb een klein vraagje. Is diaree ook één van de symptonen.
    Sorry het is misschien niet zo een gepaste vraag, maar ik heb al drie dagen achter elkaar last van diaree.

    Alvast dank voor jullie hulp.

    Grt Loulou
     
  2. faith and hope

    faith and hope Bekend lid

    12 apr 2007
    685
    0
    0
    Ik had er wel last van.
    Maar ik weet niet of het echt door de zwangerschap kwam.
    succes met w88
     
  3. Loulou27

    Loulou27 Lid

    12 feb 2007
    15
    0
    0
    Dank je wel voor je reaktie.
    Had je er voor je nod last van?
    Of pas tijdens de zwangerschap?
     
  4. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ik had er met bijde zwangerschappen last van voor mijn nod ik wist gelijk dat dit bij mij een eerste syptoon was
    groetjes gerdien
     
  5. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik had er heel de week voor nod last van en was voor mij ook stof tot na denken! ;)
     
  6. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik had ook erg last van mijn darmen, een paar dagen voor NOD... En daarna ook nog, ik zat dus juist niet verstopt. Meestal komt dat pas na een paar weken (als zwangerschapsverschijnsel).
    Hoop het voor je!

    groetjes
     
  7. Ienieminie

    Ienieminie Bekend lid

    8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Afgelopen vrijdag en zaterdag had ik last van diarree / overgeven.
    Volgens mijn vorige cylussen (rond de 28d.) zou 't een innesteling kunnen zijn... maar ik weet 't ook niet zeker.
     
  8. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.332
    249
    63
    Noord-Brabant
    Ik heb de afgelopen week ook flink diarree gehad.
    Maar volgens mij kan ik nog niet zwanger zijn (heb pas 3 weken geleden een kleintje gekregen). Tenminste, volgens alle berichten die ik lees krijg je pas een eisprong tussen de 4 en 6 weken na de bevalling. En dat zou pas vanaf volgende week zijn. Pas vanaf dan waren we van plan om het beschermd te gaan doen.

    Maar ik hoop voor jou dat het inderdaad een symptoom is.
     
  9. claudiatjuh

    18 aug 2007
    37
    0
    0
    ik had ook vet erg diaree 2 a4 dagen lang en je moest rennen dan ma nog geen test gedaan maar moet je persee beetje bloed in je slipje of bij plassen hebben om innestelling te hebben dan of maakt dat nie uit
     
  10. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.332
    249
    63
    Noord-Brabant
    Ik heb helemaal niks gemerkt van de innesteling bij mijn zwangerschap. Geen bloed en niks gevoeld waarvan ik achteraf zeg: oh, was dat het.
     
  11. Enjoy

    Enjoy Nieuw lid

    15 aug 2007
    2
    0
    0
    Ik heb er ook last van :) . Goeie hoop?
    Afwachten maar weer.
     
  12. SanneMart

    SanneMart Fanatiek lid

    26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ik heb er ook last van de laatste dagen. Heb er alleen helemaal niet over nagedacht dat dit een zwangerschapssymtoom kan zijn. We zullen moeten afwachten helaas...
     
  13. Niet meer actief

    Ik heb de week 5 en week 6 veel last gekregen van mijn darmen(ook diaree) , mIjn tantes hebben gezegd dat het deel van zwangerschap symptomen zijn...

    xox
     
  14. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ehm nou dat vroeg ik my dus ook af toen ik vanmorgen al weer voor de 2e x op de wc zat.
    Denk van wel dus :rolleyes:
    heb t al een paar dagen achter elkaar!
     
  15. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jammer genoeg is diarree ook een teken van een aankomende menstruatie (heeft te maken met hormoonhuishouding) ... Ik hoop voor je dat het bij jou inderdaad een zwangerschapssymptoom is!

    Ik had er zelf wél last van bij aankomende ongesteldheid en geen last van bij zwangerschap ...
     
  16. Ik had het bij Liene en nu weer. Niet enkel voor mijn nod (enkele daagjes) maar ook erna.

    Bij Liene heb ik er de hele zwangerschap last van gehad. Verstoppingen heb ik nooit gehad.
     
  17. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Normaal had ik er last van na mijn menstruatie, en bij beide zwangerschappen had ik er ook last van. Dus kan beide. Nu heb ik nog geen menstruatie gehad, maar heb er wel last van, misschien weer een goed teken.Zaterdag test ik.
     

Deel Deze Pagina