ik heb normaal de dag na de eisprong pijn in mijn borsten. nu had ik dit niet. borsten doen nu nog steeds geen pijn alleen sinds vandaag beginnen de tepelhof van binnen dan gevoelig te worden. op de 14 e dag kreeg ik al buik pijn normaal pas een week voor nod en op dag 18 was ik misselijk zo erg dat ik twee keer heb overgegeven en de andere dag was er niks meer aan de hand. ik heb nog steeds buikpijn en lage rug pijn heb het idee dat mijn buik is opgezet onder buik. ik heb de ene dag het gevoel dat ik zwanger ben en de andere dag dat ik niet ben. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
spannend! ik ken dat gevoel,ik had eerst ook last van mijn borsten vlak voor NOD,maar nu heb ik dat opeens niet,is al zo bij de laatste 2 x NOD dus bij mij zal t niets zijn(denk ik). ik zou zeggen van testen zodra je kan testen dat is de enige manier die je zekerheid kan geven,dus nog even volhouden meid veel succes en laat je t wel weten liefs mounia
ik vind het erg moeilijk om niet te testen maar het heeft helemaal geen zin om het nu te doen en eigenlijk wil ik proberen om pas volgende week donderdag te gaan testen.
ja t is makkelijker gezegt dan gedaan niet testen haha ik vin dhet zelf ook heel moeilijk,maar omdat ik t vaker heb gedaan en steeds nega heb getest wil ik niet weer zo teleurstelling en ja die dingen kosten ook niet nix. probeer te wachten,en ja als t nu nega is (omdat je dan te vroeg heb getest) hoef dat nog nix te betekenen,ik zal voor je duimen! ja voor mij is t ook weer spannend,dank je
Ja, ik ken dat... ik denk vandaag "ik ben zwanger... dat weet ik zeker" en morgen denk ik " Nee, ik ben volgens mij helemaal niet zwanger!'. ik heb net ineens een golf van misselijkheid gekregen. Maar verder totaal geen symptomen... om G E K van te worden!!!
hahah komt me zo bekend voor, ik heb precies hetzelfde dan denk ik nou het kan wel eens raak zijn en de volgende dag denk ik welnee ik voel niks meer! dat wachten pffff