Erge pijn aan maag en ribben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hebben jullie ook zo'n pijn aan de maag en ribben?
    Of gehad?

Ik heb last van maagzuur, rond de middag opeens last van me maag wat erger word, maar nu ook pijn aan me ribben waar de bh rand zit.

Als ik ga lopen word het alleen maar erger.
    Kan ook beetje moeilijk naar de wc, dus kan het misschien zijn dat ik beetje verstopt zit of zo?

Want iemand zei me, kan ook de baby zijn die tegen je ribben aan drukt, maar dat betwijfel ik.

Weet iemand wat dit kan zijn?

Alvast bedankt voor de reactie's en tips ;)

2. Niet meer actief

Weet helemaal niemand het? :eek:

3. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heb ook superveel pijn aan mn ribben en ook doortrekkend naar mijn rug.
    De vk zei tegen mij dat het ligt aan de groei van je baarmoeder en daardoor gaan je ribben naar buiten staan en dat voel je dus. Doet echt superveel pijn. Bij mij begon het ook bij ongeveer 24 weken.

4. Niet meer actief

Och vreselijk, rechtop zitten doet zeer, d8 ff dat het misschien kwam door verstopping, maar voel ook echt iets bewegen aan de binnen kant van me ribben.

Doet erg zeer idd.

Thnx voor je reactie :D

5. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    wel even op je bloeddruk letten. Als de pijn bij je ribben/bh-rand lijkt op een band die strak aangetrokken zit kan het zijn dat je zwangerschapsvergiftiging ofwel Pre-eclampsie hebt. (een te hoge bloeddruk)

6. Niet meer actief

Heb echt het gevoel of je er met een mesje in zit te drukken of zo, tussen me ribben.
    Voel zo af en toe ook iets bewegen aan de binnen en buitenkant van me ribben, kan best de beeb zijn, maar doet zo'n zeer gewoon :(

7. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ja maar das als je pijn aan je lever hebt en die zit rechts dus zou je alleen daar pijn moeten hebben. En niet aan allebei de kanten.

8. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0

9. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb ook last van mijn ribben maar ben pas 20 weken kan het dan ook al je baarmoeder zijn? X

10. Niet meer actief

Ik heb aleen last van me linkerkant, rechts niet.
    Maar ik zal eens een kruik gebruiken ;)

Bedankt voor jullie tips allemaal :D

Liefs, Xena

11. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ligt er maar net aan hoe snel je baarmoeder groeit. Kan best want bij 20 weken zit je baarmoeder iets boven je navel al.

12. Writer

Writer Niet meer actief

nou heb sinds 25 weken al last van mij ribben hellas niet beter geworden allen maar erger , verlos zei dat weinig aan te doen was baby groeit en gaat soms tegen je ribben voetballen en boxen haha ,niet echt leuk nee maar ja ik had het bij mij dochter niet , en nu kan wel soms janken ,de ene dag wat minder pijn dan andere

sterkte bij mij helpt beetje als plat lig

Deel Deze Pagina