selina is geboren

Discussion in 'De bevalling' started by danielle41, Nov 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle41

Feb 27, 2006
    23
    0
    0
    Hier een kort verslag van mijn bevalling.
    Op 31-10-2006 om 13:21 is selina geboren ze weegt 3230 gram.
    Ik moest op dinsdag om 10.30 voor controle naar de verloskundige waarbij ik wist dat ze me zouden strippen omdat ik toen 40 weken en 6 dagen zou zijn.
    Toen ik thuis kwam om 11.00 uur begonnen eigenlijk gelijk de weeen waarop wij de slaapkamer in orde gingen maken omdat het de bedoeling was dat ik thuis ging bevallen.
    Om 12.00 braken tijdens een wee mijn vliezen waarop rob de verloskundige belde die was er om 12.30 waarop ze zag dat mijn vruchtwater niet schoon was dus we moesten toch naar het ziekenhuis.
    Ze besloot alleen het hartje van de baby te luisteren en niet tekijken hoeveel ontsluiting ik had terwijl de ene wee na de andere kwam.
    Dus wij naar het ziekenhuis mazzel dat we niet in een file kwamen te staan maar dat komt zo,rob mij voor het ziekenhuis afgezet en moest eigenlijk zijn auto nog wegzetten maar door de weeenstorm kon ik amper naar de lift toelopen dus rob mee naar de lift en ging daarna zijn auto wegzetten het was ondertussen 13.05.
    Dus toen ik op de verlos afdeling aankwam vroegen ze gelijk aan me of ik persdrang had waarop ik dus zei dat kan helemaal nog niet want ben pas 2 uur bezig ze hebben nog net mijn broek uit kunnen doen en me neerkunnen leggen waarop ik zei het komt ik voel het dus hun kijken en ze zaggen het hoofdje waarop ik dus gelijk mee mocht persen na 1 perswee werd het hoofdje geboren waarop de navelstreng om haar nekje zat gedraaid dus ik mocht niet meer persen want ze kregen de navelstreng er niet vanaf gedraaid dus moest doorgeknipt worden en de wee erna werd selina geboren waarop ze wel erg grauw was,maar gelukkig deed ze het gelijk erg goed deed en om 17.30 waren we weer thuis.
    De bevalling/geboorte vonden wij daarop wel erg onwerkelijk want bij ons eerste dochtertje zijn we 44 uur bezig geweest en de tweede maar 2uur en 20 minuten.
    Maar we zijn nu natuurlijk helemaal gewend en erg gelukkig met onze 2 dochters.
    Nou dat was ons verslag van de geboorte.

danielle

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje.. dat heb je dan idd snel gedaan!
    Gefeliciteeeerd!

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    jeetje wat snel :)
    gefeliciteerd hoor !
    en nu lekker genieten van die kleine ;)

4. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Wow, dat was een snelle bevalling!
    Geniet maar lekker van de 2 meiden! :D

5. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Gefeliciteerd...dat was een hele snelle bevallling. Geniet van de kleine en een fijne kraamtijd gewenst.

6. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Wauw snelle bevalling! Heerlijk toch, nu genieten met je gezinnetje :D

Groetjes Leonie

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068