Blaasontsteking achtige krampen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lottel, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hoi hier ook bij al mijn zwangerschappen in het begin een blaasontsteking-achtig gevoel maar bij mij bleek dat ook een teken van zwangerschap te zijn.
    Dus voor alle meiden met die kwaal hoop ik dat jullie wens in vervulling mag gaan en dat het het begin van een zwangerschap mag inluiden (net als bij mij)
    Succes.:)

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    kijk,..dat is goed nieuws,...Toch heb ik het gevoel dat het niet raak is deze maand hoor,...maar goed we moeten afwachten..
    De pijn heb ik nog met vlagen,..soms ineens heel erg, dan weer niet...

-x-

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Femke,

Jeetje,..tja daar kan ik geen antwoord op geven,....Innestelling zou vroeg zijn, maar zou kunnen,..alles is mogelijk natuurlijk,...ik verlies helemaal niks, geen bloed, niks...Had vorige week maandag mijn ei, dus ben benieuwd...
    Wanneer is je nod Femke? want nu al bloed verliezen net na je ei is wel heel snel,....
    succes meis, hou je ons op de hoogte??

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    heel spannend,...maar dat is het elke maand weer ;)
    voor mijn gevoel weer neit raak,...weet niet waarom, maar denk het gewoon....Maar goed we moeten afwachten...
    wel laten weten als je getest hebt hoor ;)

-x-

5. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi Berretje,
    Ik heb wel vaker last van bruinverlies. Ik weet dat het oud bloed is van de vorige ongi. Maar wat ik gisteravond had... Ik had na het douchen bij het afdrogen last van roze bloed en een klein stolseltje:( Zou dat dan mn innesteling geweest zijn?Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Dat is toch ongeveer 5 dagen na je ei? Die had ik woensdag dus t zou kunnen toch? Maar ik durf gewoon niet te hopen. Heb er gewoon slecht van geslapen. Had vanochtend vroeg in bed af en toe wat lichte pijn in mn onderbuik. Heb tot nu toe geen bloed meer.
    Mn darmen zijn ook wat van streek. Wat een lijst, maar ik ben zo onzeker. Ik hoop voor jou dat het toch echt raak is. Spannend allemaal he:)

Liefs Femke

6. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Trouwens, we lopen aardig gelijk op jij nog 9 en ik nog 8 dagen:)

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!!

mijn eitje was eerder, dus mijn banner loopt iets achter,..
    ik kan aanstaande maandag gaan testen,..maar ik proberen te wachten,..test elke maand al en elke keer negatief, dus wacht het nu misschien gewoon af (als ik dat volhoud!)

Spannend bij jou ook meis,..kan innestelling zijn natuurlijk! ik heb geen verlies, helemaal niks, dus ik denk dat het niet raak is deze maand,...helaasssss, maar goed, we wachten af...

hou je ons op de hoogte??

-x-

8. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Misschien is het wel een innesteling geweest! Spannend he!
    Ik hoop het voor je!

Ik mag inderdaad eigenlijk vandaag testen maar heb het nog niet gedaan, bang voor een teleurstelling.
    Heb sinds gister en vandaag wel steeds het gevoel dat ik ongi moet worden en mijn darmen zijn ook aan het rommelen.
    Ik had deze maand ovulatietesten gebruikt en deze was op dag 15 positief. Dus ik denk dat ik dan ongeveer vandaag of morgen ongi zou moeten worden (wat ik niet hoop natuurlijk!:))
    Dus ik wacht vandaag en morgen nog af. En anders doe ik een testje.
    Maar ik hoop maar nergens op anders is de teleurstelling weer zo groot...

Ik wens jou heel veel succes en hoop dat je zwanger mag zijn! Laat jij het ook even weten?

Liefs J

9. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    @ Berretje, ja ik hoop dat het een innesteling is. Heb nu geen last meer. Ben wat misselijk, maar ik ben ook wat zenuw8ig. Voel af en toe wat krampjes. Maar voor jou: je hoeft niet persee wat te voelen he. Dat d8 ik ook steeds van ik voel niks, nou heb ik bloed en ben ik juist weer bang dat het niet raak is:(
    @ Jelisa Ik heb dus ook wat ongi krampjes en last van mn darmen. Wie weet toch positief nieuws

Vreselijk dat afwachten he.

Liefs Femke

10. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hoi all, Nou hier gisteren ongesteld geworden.. Helaas... Maar goed, we klussen dus weer rustig door deze maand ;)

11. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi dames,

Nou hier vanochtend positief getest met clear blue digital!
    Na 1 minuut stond er al 'zwanger' in het venster!
    Dus de krampen waren bij mij toch van een beginnende zwangerschap!

Liefs J

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Gefeliciteerd JELISA !!

13. kiano

kiano Lid

7 feb 2010
    16
    0
    0
    he hallo

ik heb nog nooit blaasontsteking gehad dus weet niet hoe je dat moet voelen maar had ook een paar dagen na de eiersprong een beetje krmap onderin mijn buik en aan de linker kant.
    even wachten ...en dan gewoon testen dacht ik....
    ik had gedacht dat ik vrijdag ongi moest worden maar vrijdag kwam ik erachter dat ik eigenlijk woensdga het al had moeten worden.
    testen en bingo....ZWANGER!!!
    dus bij mij waren het dus zulke krampen...hoop voor jou hetzelfde.

14. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Jelisa GEFELICITEERD!! Geniet er lekker van meid!
    Had je verder nog kwaaltjes voor je NOD?
    En ik las dat je krampjes had paar dagen na ei.
    HAd je dat tot aan je NOD?

Liefs Femke

15. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi LaFemme,

Ik had eigenlijk helemaal geen kwaaltjes voor mijn NOD. Ik ben al eerder zwanger geweest van mijn dochter en ook van haar had ik helemaal geen kwaaltjes voor NOD. Dus ik kon nu ook niet zeggen: ik ben zwanger want dat of dat had ik de vorige keer ook.
    Ik had deze maand wel ovulatietesten gebruikt en deze was op dag 15 positief. Toen hebben we de dag zelf en de dag erna geklust en zie het resultaat!
    Ik wist dus aan de hand van de ovulatietest dat ik rond dag 29 of 30 ongesteld moest worden. Ik had op dag 28 al wel last van mijn buik. Op dag 29 (gister) werd dit nog veel erger. Echt een ongesteldheidspijn. Het enige dat wel anders als anders was. was dat ik geen oud bloed verloor. Dit heb ik altijd voordat ik ongesteld word. Dat vond ik dus al wel een beetje vreemd, maar verder niet echt bij stil gestaan.
    Ik had dus steeds zo'n buikpijn dat ik echt dacht dat mijn ongi door zou komen. Maar helemaal niks. Ik wilde eigenlijk ook niet testen vandaag, bang voor een teleurstelling. Ik had niet echt het vermoeden van: het kan wel eens raak zijn.
    Maar vanochtend toch een test gedaan en die was meteen positief!

Wat een verhaal he!
    Nu na mijn NOD heb ik ook geen kwaaltjes. Alleen nog steeds lichte buikpijn of dat ik ongi moet worden. Verder niks.

Liefs J

16. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Echt leuk voor je meid!!
    Ik ben dus bang dat t deze maand weer niks word.
    Ik had maandagavond rode veeg na het douchen, hoop zo dat t de innesteling was, maar ik denk t niet:(
    Had daarna wel lichte krampjes.
    Nu niet echt meer.

Liefs Femke

Deel Deze Pagina