Hallo dames, Even kort het volgende: Ik heb een onregelmatigie cyclus de ene keer om de 28 dagen dan om de 30 dagen en zelfs 1 keer een cyclus van 31 dagen.. Gemiddeld zou het dan om een cyclus gaan van 30 dagen. Nu was ik begonnen met tempen en ovutesten. Ik zou volgens berekening de 19e mijn eisprong hebben maar deze kwam overduidelijk de 17e! veel pijn bij linkerlies. Ovu test gedaan en duidelijk positief. Dag erna was de ovu test weer negatief. Enfin nu heb ik sinds gister echt extreem gevoelige borsten, vooral als ik het bv koud heb en zodra ik mijn bh uitdoe AUWIE ze voelen mega heet aan en glimmen zelfs.. Je kan toch niet nu al zwangerschaps kwaaltjes hebben? 8 dagen na eisprong? Daarbij hebben wij echt een aantal dagen voor eisprong gemeenschap gehad zonder voorbehoedsmiddel en dagen ern amet voorbehoedsmiddel.. Ik wil mezelf niet proberen gek te maken hoor want ik wil pas in juni ervoor gaan, maar het valt natuurlijk welop zulke gevoelige boobs..
nee niemand zegt wat,...dat is vreemd haha.. maar goed, kan zeker wel dat je 8 dagen na eisprong iets voelt,..innestellen gebeurt ongeveer 5 tot 10 dagen na eisprong, dus kan ingenesteld zijn en dus goed zitten,.....Kan ook dat je lichaam je goed voor de gek houdt,... Ik zou zeggen, testen op je nod,...Wanneer is dat?? succes meis! Groetjes Berretje
whaha voelde mij al remy Mij NOD is 3 maart! Ben benieuwd haha want ik weet helaas hoe je lichaam je voor de gek kan houden Been there already haha was er ook al helemaal niet mee bezig maar die boobs he die maken mij weer aan het twijfelen plus hoofdpijn sinds half uurtje
hai hai!! ik weet hoe het voelt, elke maand denk ik iets te voelen en is het niet raak,..maar goed, we blijven hoop houden als we iets voelen he,..maar ja maakt jezelf idd al snel gek,.. ik zou zeggen 3 maart gelijk testen!! succes!!
het kan wel hoor... ik zou gewoon testen zodra het kan! en dat is op zn vroegst 10 dagen na je ei, dus dat is zondag, spannend hoor! even een ander vraagje: waarom doen jullie het voor je ei wel zonder voorbehoedsmiddel en daarna met? dat heeft dat toch geen zin meer?
Is geen gekke vraag hoor! Komt door mij ik wil nog even wachten tot mei/juni/juli en we hadden geen voorbehoedsmiddel Dus zodoende eigenlijk.. Ben er ook niet mee bezig om zwanger te worden en ja ik ging uit van ei op 19 februari dus dacht zit veilig genoeg en dat dacht ik eigenlijk ook toen mijn ei de 17e kwam....
maar als je zeker weet dat je ei gehad hebt hoef je vanaf één dag erna echt geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken: eitje leeft maar 24 uur, dus als je nog niet zwanger wil worden zit je daarna wel safe. En zoals je ziet: je ei kan zomaar eerder komen, dus vóór je ei is het juist tricky om het zonder te doen, zeker omdat sperma tot wel 7 dagen in je eileiders kan blijven leven.
Ja klopt dat een zaadcel zo lang kan blijven dat zei mijn dokter dus 3 maanden geleden al..nooit geweten overigens! Nou als het zo is dan is het super super welkom Maar het kan natuurlijk ook bij mijn PMS horen.. Vandaar de twijfel Schiet mij te binnen dat ik de afgelopen 3nachten moeilijk in slaap val vanwege het zuur.. Pff leuk hoor een vrouwenlichaam hahaha
o ok vandaar... spannend hoor! nog een paar dagen dan weet je meer... en ergens zit natuurlijk wel je wens om straks zwanger te zijn, dus het kan best dat je lichaam je voor de gek houdt... succes met wachten! en houd je ons op de hoogte??
Ja ik laat het zeker even weten hoor Ik ga er nog steeds vanuit dat ik echt niet zwanger ben Des te minder is de teleurstelling