Hoi, Vanaf welke week wordt de kleine rustiger? en ik voel de kleine regelmatig,maar het zijn geen harde karate schoppen,zoals sommige kunnen hebben...heb ik gewoon een rustiger kindje of moet je dan verder zijn? Groetjes,
Bij mij is die kleine altijd druk geweest. Nu aan het eind van m'n zwangerschap is ie nog steeds niet rustig. Kan alleen niet meer draaien maar maakt verder nog genoeg kabaal Maar er zijn ook vrouwen die gewoon een heel rustig kindje hebben hoor. Dus het zegt niks.
Ik ben al meer dan 39 weken en de baby kan nog echt heel erg druk zijn dus weet niet of ie nog van plan is om rustig te worden
Ik voel mijn kindje continue. Soms wel eens om gek van te worden, het kan behoorlijk pijn doen deze laatste weken. O Ik geloof dat het heel verschillend is, het ene of het andere kindje. Zolang het mooi groeit en alles goed gaat zou ik mij er niet druk om maken.
mijn beebje wordt ook niet echt rustiger.... Gaat gewoon door met bewegen en trappen en boksen... Karin
Hoi, Die van mij is sinds 2 weken rustiger. Gisteren voor de zekerheid een scan laten maken. Alles was goed. Ivm zwangerschapssuiker mag ik ook geen suiker meer nemen. Hierdoor schijnt de baby ook rustiger te worden.
ik denk dat het kindje rustiger wordt, wanneer je bijna moet bevallen, dit is hetgeen dat mijn vriendin heeft gezegd. Groetjes, N22