zonnebank niet sauna kan als je het gewend ben maar niet later dan 30 weken en na de 12 weken. Ik ben naar ze zwaluwhoeve geweest maar heb niet veel in de sauna gezeten ik kreeg het eel snel benauwd. En je kunt het ff na vragen. Infrarood mag niet en opgietingen mag ook niet.
Ben t allebei blijven doen! Sauna niet te lang en niet te heet ik genoot meer vande bubbelbaden/zwemmen kruidenbad etc zonnebank goed gezicht insmeren tegen zwmasker en na 32w deed ik handdoek over mijn buik omdat ik t licht te fel vond worden voor de kleine
Wil even aanstippen dat insmeren echt niet altijd helpt tegen een masker. Ik was zwanger in de zomer, smeerde me altijd in met factor 50 en ging nooit zonnen. Ik heb een masker gekregen, en de zonnebank is veel heftiger, dus ik zou het niet doen. Sauna kan als je het gewend bent na 12 weken.
Zonnebank zou ik sowieso niet doen. Sauna is afhankelijk of je er aan gewend bent. Zondag wil ik met mijn zus naar Fontana in Bad Nieuweschans in het thermaalbad, dit heb ik wel even met mijn vk besproken en ze zei dat het goed was, maar als het dan niet goed voelt gewoon eruit gaan.
zonnebanken zou ik niet doen! gezien de zwangerschapsmasker maar ook de warmte! sauna kan,...indien je dit voor je zwangerschap al regelmatig deed en dus gewend bent. opgietingen moet je niet doen en ook niet te lang in de sauna. en zoals al eerder vermeld niet in de infrarood!
infrarood mag juist wel hoor!!!! heb de verloskundige dat nog gevraagd ik had zo lamp voor mn rug kan geen kwaad en kan heel verlichtend werken voor spieren enzo!!! dus die zou ik JUIST pakken omdat die minder drukkend en benauwend zijn dan een gewone sauna.... stoombaden vind ik ook altijd lekker echt n houten sauna vind persoonlijk snel wat benauwend... en gewoon niet te lang denk ik
Ik ga nog wel gewoon onder de zonnebank, alleen iets minder vaak als normaal nog maar 1x in de 2 a 3 weken. Maar wel altijd een handdoek over mijn buik.
Zonnebank is echt een No Go zoals iedereen al schrijft en sauna gewoon niet te heet. Het bubbelbad is ook niet zo relaxed voor je beeb....verder lekker ontspannen zou ik zeggen
Ik ging altijd onder de zonnebank, maar niet meer sinds ik zwanger ben. De vk vertelde me dat het niet fijn is voor de baby, het kan te warm worden en de baarmoeder koelt heel erg langzaam af. Met een handdoek over je buik wordt dit alleen maar erger. Verder kan je, zoals al gezegd, een zwangerschapsmasker krijgen. Dat duurt heel lang voor het weg is en bij sommige vrouwen blijft er altijd iets van zichtbaar. Door al deze verhalen van de vk heb ik het dus maar gelaten. Na 9 maanden weer een ronde haha
Ben ook spookachtig wit maar laat nu de zonnebank maar even achterwege - heb zo'n idee dat het zwangerschapsmasker typisch iets voor mijn huid is! Ik gebruik de infrarood hemel nu wel ivm (niet door zwangerschap) schouderklachten, maar lig er niet meer op mn rug onder. Even kijken hoe het gaat nu plat buikliggen vervelend begint te worden.
Ik zou het beiden niet doen. Als je moet wachten tot een week of 12 en niet verder dan een week of 30 mag zijn, vind ik dat al te vaag en eng.
Infrarood sauna zou ik niet gebruiken. Onderstaand stukje komt van Infraroodwarmte is gezond | Mens en Gezondheid: Diversen Wie kan de infraroodcabine gebruiken Eigenlijk kan iedereen van jong tot oud gebruik maken van infrarood. Zo lang je er maar lekker in voelt. Alleen zwangere vrouwen worden het afgeraden om infrarood te gebruiken tijdens de zwangerschap. Dit is omdat je met straling te maken hebt.