Hoi Ik had tot vandaag totaal geen nesteldrang of schoonmaak aanvallen. Normaal ben ik wel altijd heel schoon en hou ik alles goed bij, nou dat was helemaal weg sinds week 6 tot vandaag. Gisteren hebben we te horen gekregen wat het geslacht wordt en nu heb ik toch drang om schoon te maken !! Was al heel erg vroeg wakker en zat de toilet vloer schoon te maken met jif en een schuur spons whahaha moet wel om mezelf lachend maar ik maak er goed gebruik van. Want was de afgelopen weken niet vooruit te branden. Herkent iemand dit ??
ja hoor herkenbaar! ik wil nu zo snel mogelijk alles af hebben. Net het eerste wasje met kleertjes aangezet. Vanmiddag een boxkleed naaien en het huis op de kop zetten voor een nieuwe inrichting waarin de box goed past hihi
Ik ben begonnen met alle kasten in huis leeg te trekken en compleet opnieuw in te richten, nadat ik alle zooi eruit heb gefilterd wat weggegooid kan worden.. Schoonmaken ben ik altijd al van geweest! Heb nog niet zozeer de behoefte om echt met commode en babyspulletjes in de weer te gaan, maar dus wel om er ruimte voor te maken
Ik hoop nog steeds dat ik ook nog overspoeld wordt met nesteldrang. Tot op heden nog helemaal geen last van. Best jammer. Heb nog een flink to do lijstje wat ik eigenlijk steeds vooruit schuif haha.
Ik herken het helemaal niet juist . Wil wel graag beginnen met het kamertje, en omdat er nog zoveel in huis qua klusjes moet gebeuren maak ik me om het kamertje soms wel druk. Maar nesteldrang en schoonmaakdrang enzo nee heb ik nog geen last van gehad. Wel jammer vind ik, want vanaf week 6 tot 14 heb ik ook eigenlijk niks/weinig in huis gedaan qua opruimen en schoonmaken.
De nesteldrang is volledig aan mij voorbij gegaan helaas.. Had wel een blinkend, opgeruimd huis willen hebben Hou het huis wel goed bij verder maar dat is meer omdat ik echt niks meer te doen heb en dan maar ga schoonmaken
Ik heb het heel erg, maar heb er gewoon geen tijd voor. Kleintje van 16 mnd rondlopen, werken en afstuderen... Aargh, en ik heb nog maar 7 weken... Heb de neiging om een schoonmaakbedrijf in te huren voor een dagje...
Ik ben aan het wachten tot de nesteldrang komt. Zonde om met tegenzin te gaan schoonmaken terwijl ik er straks zin in heb! Blijf nog lekker even zitten dus in m'n tuinstoel.