Hallo. Ik ben onder behandeling bij de gynaecoloog,omdat ik na een jaar nog niet zwanger ben.Ik had cyclussen tot wel 78 dagen! Maargoed,vandaag moest ik weer komen voor een follikelecho.Maar ik vertelde dat ik steeds pijn in mijn onderbuik had.Nu al zo`n 3 dagen en dat ik dat zeker voelde als die echo werd gedaan.De gynaecoloog keek ernaar en het bleek dat mijn baarmoeder gekanteld was en laag zat.Nu heeft hij mijn baarmoeder weer terruggekanteld. Ik moest ook komen,omdat we gemeenschap gisteravond hebben gehad en dat hij naar de zaadjes wilde kijken en hij er dus geen zag bewegen.Volgens mij zei hij dat dat dus kwam dooe die gekantelde baarmoeder.Klopt dat? Er kwam even zoveel info op me af,dat ik dat vergeten ben. Na dat bezoekje had ik geen last meer van die pijn.Maar nu is het toch met vlagen weer gevoelig.Kan dat? Of is mijn baarmoeder nu weer gekanteld! ter infomatie: ik heb al een zoontje van 2 jr en 8 mnd.Die via een keizersnee geboren is.(omdat ik las dat door lidtekenweefsel je baarmoeder kan kantelen. Vriendelijke groeten Corina
Hoi corina, Een gekantelde baarmoeder kan zeker voor pijnklachten zorgen, helemaal als deze nooit zo heeft gelegen. Krijg je wederom klachten laat dit dan aan je gynaecoloog weten. zodat hij het weer terug kan kantelen. Dat hij geen zaadcelletjes zag bewegen heeft niets te maken met je baarmoeder met met het zaad van je partner. Is het een en ander je niet duidelijk neem dan contact op met je gynaecoloog. HEt is heel normaal dat er dingen die gezegd zijn langs je heen gaan het is bewezen dat je van een belangrijk gesprek maar 20% onthoud. Groetjes Imke