postieve dingen die je voor je zwangerschap nooit deed en nu wel!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door douglas84, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    we hebben het vaak over onze kwaaltjes tijdens de zwangerschap. Maar er zijn vast ook leuke dingen die de zwangerschap heeft gebracht, of dingen die je ervoor nooit deed en nu wel. ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en trap vast even af!

* Zo had ik voor mijn zwangerschap nog nooit op teenslippers gelopen, want ik vond het helemaal niks! Nu wil ik niet anders meer en vind ik het heerlijk (is stiekem ook het enige wat ik nog pas:D)

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik eet gezonder en zwem nu ook. Doe aan zwangerschap zwemmen en dat is best fanatiek al vind ik het zelf.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Me vrouw voelen...

Eerder probeerde ik altijd alles te verbergen, wijde kleren bijvoorbeeld maar nu ben ik gewoon op en top vrouw. Ik draag wat ik leuk vind en voel me mooi. Ik heb een zoon en voel me goed :D

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    * Iets meer schijt hebben aan wat mensen zeggen (bijvoorbeeld kilo's die ik aankom!), het is ons toch maar mooi gelukt om een klein wondertje te mogen krijgen

5. fafje

fafje Niet meer actief

At altijd wel fruit, maar kwam ook genoeg voor dat ik het vergat en dat het lag te verrotten...Nu gebeurd dat nooit meer..eet echt super veel fruit...
    En lezen...jeetje heb al heel wat boeken versleten!

en mn lichaam NOG beter verzorgen aangezine ik me gek smeer met anti straie creme, vergeet ik mn benen nooit meer in te smeren hihi

6. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezonder eten en rust nemen wanneer ik het nodig heb!

7. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    gestopt met roken

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dingen die eigenlijk niet belangrijk zijn los kunnen laten.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Aan mezelf denken; dan maar even een tandje lager op alle fronten, het kleintje en ik hebben de rust nodig!
    Goed naar mn lichaam luisteren, ik voel veel intenser...

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    eet nu meer fruit

vind mijn lichaam nu mooi, voor de zwangerschap wat onzeker erover

en ik kom meer voor mezelf op, ook een hele belangrijke:D

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik eet fruit en drink melk ;) neem veel meer rust

12. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Ontzettend veel fruit heb ik gegeten en in de eerste maanden opeens liters zuivel. Nu poets ik als een gek en alles moet gestreken.

13. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Maak me veel minder druk over de mening van anderen. Hoop dat dit zo blijft

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Me op en top vrouw voelen!!
    Tenzij ik weer f een minder momentje heb door de hormonen of bandenpijn lol laat mij dan maar f rustig zitten haha.

De was gelijk strijken als het droog is.. deed ik normaal niet, dan hing het er nog een tijdje of ik had het opgevouwen in de kleedkamer staan om het een keer, ooit, te strijken.

15. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Veel meer bij mezelf blijven en datgene doen wat bij mij en mijn zwangerschap past :D. En me dan vervolgens niets aantrekken van degenen die mijn manier niet snappen. :)

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Meer voor mezelf opkomen en niet meer alleen aan andere denken maar eerst aan mezelf:D WOW heb daar echt jaren aan geprobeerd te werken en nu pats boem is het er!:D

Ook smeer ik me beter in met creme.. had altijd een vulkaanlandschap op me benen en nu is dat bijna weg!

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik kom beter op voor mezelf, zeg wat ik vind. (iets wat andere misschien weer als bot / bijdehand ervaren :D)

Deel Deze Pagina