we hebben het vaak over onze kwaaltjes tijdens de zwangerschap. Maar er zijn vast ook leuke dingen die de zwangerschap heeft gebracht, of dingen die je ervoor nooit deed en nu wel. ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en trap vast even af! * Zo had ik voor mijn zwangerschap nog nooit op teenslippers gelopen, want ik vond het helemaal niks! Nu wil ik niet anders meer en vind ik het heerlijk (is stiekem ook het enige wat ik nog pas)
Ik eet gezonder en zwem nu ook. Doe aan zwangerschap zwemmen en dat is best fanatiek al vind ik het zelf.
Me vrouw voelen... Eerder probeerde ik altijd alles te verbergen, wijde kleren bijvoorbeeld maar nu ben ik gewoon op en top vrouw. Ik draag wat ik leuk vind en voel me mooi. Ik heb een zoon en voel me goed
* Iets meer schijt hebben aan wat mensen zeggen (bijvoorbeeld kilo's die ik aankom!), het is ons toch maar mooi gelukt om een klein wondertje te mogen krijgen
At altijd wel fruit, maar kwam ook genoeg voor dat ik het vergat en dat het lag te verrotten...Nu gebeurd dat nooit meer..eet echt super veel fruit... En lezen...jeetje heb al heel wat boeken versleten! en mn lichaam NOG beter verzorgen aangezine ik me gek smeer met anti straie creme, vergeet ik mn benen nooit meer in te smeren hihi
Aan mezelf denken; dan maar even een tandje lager op alle fronten, het kleintje en ik hebben de rust nodig! Goed naar mn lichaam luisteren, ik voel veel intenser...
eet nu meer fruit vind mijn lichaam nu mooi, voor de zwangerschap wat onzeker erover en ik kom meer voor mezelf op, ook een hele belangrijke
Ontzettend veel fruit heb ik gegeten en in de eerste maanden opeens liters zuivel. Nu poets ik als een gek en alles moet gestreken.
Me op en top vrouw voelen!! Tenzij ik weer f een minder momentje heb door de hormonen of bandenpijn lol laat mij dan maar f rustig zitten haha. De was gelijk strijken als het droog is.. deed ik normaal niet, dan hing het er nog een tijdje of ik had het opgevouwen in de kleedkamer staan om het een keer, ooit, te strijken.
Veel meer bij mezelf blijven en datgene doen wat bij mij en mijn zwangerschap past . En me dan vervolgens niets aantrekken van degenen die mijn manier niet snappen.
Meer voor mezelf opkomen en niet meer alleen aan andere denken maar eerst aan mezelf WOW heb daar echt jaren aan geprobeerd te werken en nu pats boem is het er! Ook smeer ik me beter in met creme.. had altijd een vulkaanlandschap op me benen en nu is dat bijna weg!
Ik kom beter op voor mezelf, zeg wat ik vind. (iets wat andere misschien weer als bot / bijdehand ervaren )