Ik ben benieuwd of en zo ja welk thema jullie hadden voor de eerste verjaardag van je kindje . Foto’s posten mag !
Uhm ze werd 1, denk dat dat het thema was hahaha. Slingers, ballonnen, zelfgemaakte taart door mn vader, cadeautjes, visite.
Hier heb ik voor dochter van de week de nijntje slingers gehaald bij Kruidvat en wil ook een nijntje taart voor d'r maken. Verder niet echt iets bijzonders of een speciaal thema.
Wat een gave taart in de vorm van een 1 @Roosie91 ! Die onthoud ik voor mijn dochter van nu 6 weken Voor mijn zoontje had ik een set versier spulletjes besteld in thema ‘transport’ met auto’s, werkvoertuigen, bussen, treinen etc. Ook de uitdeelzakjes daarvan en papieren bordjes. In felrood/blauw/groen. Zag er erg leuk uit vond ik. Hele lekkere grote slagroomtaart erbij met die kleuren versiering erop.
Het duurt nog een half jaar maar ik zat zelf dus te denken aan een soort van wonder woodland thema Bekijk bijlage 569287 Bekijk bijlage 569288
Woezel & pip Maar niet helemaal over the top. Gewoon een ballonnetje, slingers en een woezel & pip taart
Heel leuk @Roosie91! Wij hadden ook geen thema, gewoon een leuke taart bedacht en laten maken en daaromheen de versiering. Dit was haar eerste verjaardag: Bekijk bijlage 569337 Bekijk bijlage 569336 En tweede; Bekijk bijlage 569339 Bekijk bijlage 569338 Bekijk bijlage 569340
Prachtig @Florina! En ook die taarten zijn weer mooi @Roosie91 . Je zoontje is ook net jarig geweest toch?