blaasontsteking d-mannose ervaringen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emama, 6 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    hoi

ik heb weer of nog steeds een blaasontsteking maar wil niet weer antibiotica nemen

heb het volgens mij chronisch maar omdat ik zwanger ben lijkt het me wel verstandig er wat aan te doen

dus heb mezelf erin verdiept en ben op d-mannose uit gekomen heb nu ook al een potje met poeder

op internet staat dat ik t veilig kan gebruiken tijdens de zwangerschap maar op t potje stond dat ik toch een arts moest raadplegen wat ik heb gedaan

maar de arts is er niet mee bekend en weet het dus niet zeker durft er ook niet echt een uitspraak over te doen

daarom ben ik opzoek naar dames die dit misschien ook hebben gebruikt rijdens de zwangerschap

bedankt alvast

2. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    ik heb ervaring tijdens de laatste zwangerschap! eerste blaasontsteking al met 6 weken.. Na een kuur al snel weer klachten. Toen op aanraden van de verloskundige D-mannose gaan gebruiken. Ik had capsules. Ik gebruikte in eerste instantie 6-9 capsules van 500 mg per dag. Toen de klachten weg waren geminderd naar 4 per dag. aantal keer geprobeerd om er mee te stoppen maar dat zorgde direct voor klachten. Na opnieuw beginnen verdwenen die klachten snel weer gelukkig. Na de zwangerschap heb ik zonder af te bouwen kunnen stoppen. tijdens de zwangerschap van de middelste trouwens ook verschillende blaasontstekingen gehad, toen meerdere kuren gehad.

Emama vindt dit leuk.
  3. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    owke mooi dat het heeft gewerkt en geen nadelige effecten voor de baby ?

4. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    in mijn geval geen nadelige gevolgen voor de baby (zover ik weet/ kan zien). Maar er is zover ik toen kon vinden niet veel over bekend. Heb toen informatie opgezocht overwat het is en hoe het werkt.

5. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    owke gelukkig ja ik krijg er ook niet veel over gevonden heb bijna 2 uur terug eerste dossis op zo de 2e

bedankt voor je reacties

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb cystiberry van roter gebruikt. Ken je die al?

Emama vindt dit leuk.
  7. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    ja had ze ook gezien idd maar omdat ik in t verleden ookal allemaal natuurlijke middeltjes heb gebruikt die niet hielpen incl cranberry tabletten ook

kwam ik bij de d mannoss uit dat schijnt 50x sterker te zijn

lijkt al wel wel of het wat beter gaat al
    heb ñu 3 x 2 gram genomen en er max 1 uur en 55 min tussen laten zitten want moet binnen de 2 uur

bedankt ook voor je reactie

Niveah vindt dit leuk.
  8. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Als je een ecoli bacterie in je urine hebt, dan werkt de dmannose niet, dus als je na 48 uur geen verbetering merkt zou ik dat even in de gaten houden!
    D mannose werkt nog beter in combinatie met cranberry en vitamine c

Emama vindt dit leuk.
  9. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43

ik dacht juist als je de ecoli bacterie hebt dat het wel werkt en bij andere niet

10. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Ik zie het nu inderdaad, excuses!

Emama vindt dit leuk.
  11. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    maakt niet uit

Deel Deze Pagina