Blaasontsteking die maar niet over gaat

Discussion in 'Gezondheid' started by Susannelilian, Jul 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Zonnestraal: alleen de pillen is genoeg hoor. ;) Dat sap heb ik ook gehad, maar wat is dat ontzettend vies! En ook heel erg slecht voor je gebit dat zure sap.

2. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

May 6, 2012
    300
    0
    0
    #42 Lavendel1603, Jul 9, 2014
    Last edited: Jul 9, 2014
    Probeer mss anders eens alternatieve geneeswijze: bioresonantie !
    Sterkte.

3. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Lavendel: ik houd het wel bij de pillen als die werken, ben niet zo van dat alternatieve. ;)

4. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

May 6, 2012
    300
    0
    0

Mijn moeder had iedere maand blaasontsteking, ze kreeg elke keer weer tabletten vd huisarts. Totdat ze bioresonantie probeerde en ze heeft geen blaasontsteking meer gehad...

5. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zelf ook goede resultaten met bioresonantie! En daarnaast het gebruik van vitamine C1000 mg. Had al 3x blaasontsteking tijdens mijn zwangerschap en na twee behandelingen geen last meer!!
    Ik wilde juist niet die rommel van antibiotica-kuren....

6. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Wat is dat dan precies? Ik wilde de cranberry tabletten met extra vitamine c van de Tuinen gaan gebruiken.

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    *breekt even in*
    Las net hier dat probiotica ook helpt maar dat je dat liever niet wilt ivm suiker en zoetstoffen. Je hebt het ook in tablet-vorm, capsules. Daar zit verder helemaal geen smaakje aan. Hier verkopen ze er zelfs 1 speciaal voor zwangere vrouwen:
    Eigenwijs in Voeding en Gezondheid Pre- en probiotica
    Maar weet niet of het echt helpt. Voor zover ik weet is probiotica goed voor je darmen, maar weet niet of het ook in je blaas terecht komt.

Ben benieuwd hoe jouw kweekje morgen is. Ik zei immers laatst in ons topic al dat het bij mij ook niet helemaal lekker voelt, toen was het weer over, maar nu voelt het toch weer naar, maar het kweekje was vorige week schoon. Ga denk ik na het weekend ook maar even cranberry pillen kopen. De sap met ofwel allemaal zuren, of veel suiker, of allebei hoeft van mij ook niet zo nodig...

8. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Marliesje: zal er eens kijken naar die probiotica in tablet-vorm, maar overleg dat liever eerst met de verloskundige voordat ik zoiets ga gebruiken. Denk eigenlijk dat de cranberry tabletten effectiever zullen zijn dan probiotica, maar ben geen arts. ;) Ben ook benieuwd hoe het kweekje is, laat het vrijdag weten! Balen dat het bij jou ook nog niet echt goed voelt, hopelijk helpen de cranberry pillen bij ons allebei! Dat zuur of zoet van het sap is inderdaad ook niet goed, voornamelijk voor je tanden. Dronk het de laatste 2 dagen al met een rietje zodat het minder mijn tanden zou raken. ;)

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rietjes is een slim idee! Maar ga idd eerst maar voor de pillen. Denk ook dat die effectiever zijn dan de probiotica. Ik hoor de uitslag wel, ben benieuwd!

10. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Marliesje: alleen jammer dat ik daar pas op kwam toen de fles al bijna leeg was. :D Ik ga ook voor de pillen en laat je de uitslag zeker weten!

11. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps: voor het verzuren van de urine kun je goed en zonder gevaar vitamine C 1000 mg nemen 1x daags. Dit heeft geen vervelend effect voor je gebit e.d. Sterkte!

12. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,299
    10,268
    113
    Wat vervelend dat je de probiotica niet mag hebben, ik las al dat ze ook een ander soort hebben. Ik gebruikte dit op aanraden van de verloskundige. Gelukkig had uk een heel goed gewicht en was goed ontwikkeld. Was bijna 3 kilo!
    Hij heeft alleen ontzettend veel last van verborgen reflux.
    Hopelijk helpen de pillen!

13. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Blue 7: bedoelde meer de pillen in zijn algemeenheid, maar bedankt voor je reactie!

14. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @owly: vervelend van de reflux! Probiotica tegen blaasontsteking? Hoop ook dat de pillen helpen en dat vrijdag mijn urine gewoon schoon blijkt!

15. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL

Snap ik ;)
    Maar wilde je een tip geven waar ik zelf veel baat bij heb.

16. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Blue 7: je bedoeld dat extra vitamine c jou erg geholpen heeft in de strijd tegen de blaasontsteking? Dan zijn die cranberry tabletten ideaal, zit ook vitamine c bij. :)

17. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, maar de Cranberrytabletten die ik had waren best prijzig en er zat geloof ik maar 250 mg vitamine C bij in.
    Zelf zweer ik inmiddels bij alleen de vitamine 1000 mg vitamine C :)

18. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Blue 7: ik slik ook al zwanger zijn vitamines, dus dan ook nog los 1000 mg erbij wordt een beetje veel. ;) De cranberry tabletten van de Tuinen zijn €14 voor 100 stuks (3 per dag), valt erg mee dus.

19. Blue 7

Blue 7 Actief lid

Apr 29, 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik. Je moet doen wat voor jezelf het beste voelt, sterkte!
    (Van de 1000 mg vitamine C moet je er maar 1 per dag)

20. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Blue 7: 1000 mg is tijdens de zwangerschap het maximum, dus dan zou het ook niet eens mogen. Eet ook genoeg fruit, dus daar krijg ik ook nog vitamine c van.

Share This Page