Blaasontsteking,dokter wil me pas morgenmiddag helpen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Timiris, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Kan je niet naar een andere dokter vragen? Of ga langs het ziekenhuis want zo kan je ook niet rond blijven lopen, beterschap.

2. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Beetje laat,maar toch update.
    Ik ben van dokter verwisselt omdat ik 50km. verderop ben gaan wonen.

Goed,ik heb dus mijn oude dokter opgebelt en de situatie uitgelegt,dat ze mij niet spoedig willen helpen.Hij werd kwaad natuurlijk,het is een kwestie van een strookje in mijn urine hangen!
    Hij heeft tevergeefs met mijn nieuwe dokter gesproken,die hem afscheepte met drukte en personeelstekort.GRRR...

Wat is het gevolg?Ik kon dus eindelijk de volgende dag naar de dokter.
    Ten eerste heb ik hem daar uitgebried bedankt voor zijn snelle handelen en meteen een verwijzing ge-eist naar het ziekenhuis om mijn nieren te checken.Hij merkte nog heel droogjes op dat er wel erg veel ontstekingscellen in mijn urine zat,en dat ze ook een abnormaal hoog eiwit gehalte aantroffen.
    Dit houdt dus in dat mijn nieren weer eens open staan en gifstoffen opslaan.

Dezelfde dag naar het ziekenhuis geweest,want nu nam meneer me ineens wel serieus...
    Meteen een 21 daagse dubbele kuur gekregen voor urineweg en algehele nieronstekingen.
    Het gaat nu weer wat beter,ik heb nog net geen nierontsteking opgelopen.

Uiteraard heb ik een klacht ingedient bij mijn arts,en me meteen afgemeld daar.
    Ik zoek liever een andere dokter,en dat heb ik letterlijk gezegt.
    Dan vragen ze ook nog begrip voor de situatie waarin hun nu verkeren.
    Toen heb ik gezegt dat ik liever begrip krijg voor het feit dat ik maar één lichaam heb,waarvan 2 mensen moeten leven.
    Ik ben helemaal klaar met die lui! :evil:

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Tsss wat belachelijk zeg. Gelukkig heb je dus nu uit eindelijk wel medicijnen gekregen. Wel heel erg jammer dat je niet bij je oude ha kan blijven. Hoop dat je nu wel weer een goede dokter krijgt en heel veel beterschap toe gewenst :D

Deel Deze Pagina