goedemorgen meiden, wat er gisteren gebeurde snap ik helemaal niks van...rond een uur of 3 begon ik hele onrustige benen te krijgen waardoor ik niet meer stil kon zitten en daarna kreeg ik echt hele erge pijn in mijn onderrug waardoor ik bijna niet meer kon zitten Deze pijn heeft aangehouden de hele avond...toen ik in bed lag had ik het ook in me kont en bovenbenen. Het voelde aan alsof ik kramp kreeg op al die plekken Ik werd helemaal gek!! Vriendlief wilde me gelukkig masseren want het deed echt pijn en irriteeerde als een gek! Iemand enig idee???
hoi denk niet dat t een symptoom is want aan je banner te zien zit je op dag 7 van je cyclus dus kun je iig niet zwanger zijn . misseen voorteken dat je ei komt , dat is meestal rond dag 14 als je regelmatig bent
Ik zit ook aan een eitje te denken.. En misschien ben je wel té druk geweest of anders druk als normaal.. Ik heb het wellis na een lange werkdag!
Ook kunnen het voortekenen van de griep zijn. Ik heb dat vorige week gehad, ontzettend pijn in de bovenbenen en mijn rug, de volgende dat kreeg ik de griep (hoop het natuurlijk niet voor je)
denk dat het niks met zwangerschap te maken heeft. heeft namelijk heel vaak een gevoel van kramp in me kont en boven benen. en je weet niet wat je meot je staat te dansen op de vloer om het zo te zeggen en daarna idd last van de rug... zo heb ik er weken geen last van en zo is het een paar keer op een dag
thanx meiden voor julllie reacties ik weet dat het geen symptoon maar ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen... Ik heb het vorige maand ook gehad maar echt niet vaker en het was echt om gek van te worden! Nu ook nergens meer last van, het zeurt nog een klein beetje...maar ik ben benieuwd wat het is en hoe het komt. Want ik had niet gesport wel een redelijke drukke dag op het werk en voor de rest ook niks raar gedaan echt heel apart...maar het stelt me wel gerust dat ik niet de enige ben