Geen trek in eten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door melisjuh30, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Vandaag ben ik 6 week en 2 dagen Zwanger.
    Ik heb nu al een aantal dagen last van een heel vol gevoel.
    Ik heb dan amper wat gegeten, maar heb ook geen trek in eten.

S`ochtends heb ik last van misselijkheid,
    ik moet ongelofelijk goed denken om mijn ademhaling. Anders gaat t mis.
    Maar t is vol te houden.

Zijn er meer die hier last van hebben?

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Herkenbaar. Gaat weer over. Wel proberen te eten hoor. Kleine porties en datgene wat je wel kunt binnen houden. Misselijkheid ontstaat vaak juist door een lege maag.
    Gefeliciteerd trouwens!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Héél herkenbaar!
    Ik ben ook sinds een aantal dagen misselijk, met spugen en al compleet helaas. Ik heb geen zin in eten, niks smaakt en het enige waar ik zin in heb is 's avonds veel verse groente. Ik probeer af en toe maar een boterham te eten, al is het met tegenzin....succes, je bent niet de enige!
    En ook gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap!

4. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    ik had juist vanaf het begin dat ik zwanger was overal trek in kon heel de dag wel eten bij wijze van spreken, en nu moet ik er niet aan denken! Mijn eetlust is totaal weg als het aan mij lag at ik heel de dag niks,maar das juist ook niet goed, ik start wel met een beschuitje die eet ik dan op voordat ik opsta anders ben ik heel de dag misselijk, en verders kleine beetjes,heb vaak ook als ik al wat gedronken heb zit ik stampvol!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb de 1e 3 maanden bijna niet gegeten. Omdat ik er echt geen trek in had. At maar 3 boterhammen op een dag...

6. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Elke dag een zwangerschapvitaminenpil nemen en kleine beetjes eten. In het begin had ik ook totaal geen fut om te koken. Ik kookte toen in het weekend een grote pan verse soep en nam elke dag een bordje als ik thuiskwam uit mijn werk. Half boterhammetje hier, half boterhammetje daar. Wat salade, yoghurt en vla.
    Ik denk dat het voor anderen leek alsof ik hele dagen zat te eten, maar bij elkaar was het weinig, ik deed er alleen heel lang over. Legitiem de hele dag grazen dus. ;)

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hoi hoi
    ik ben ook smorgens misselijk geweest, is nu helemaal over maar heb nog steeds geen zin in warm eten! is echt een ramp, zet mijn verstand dan op nul en probeer toch wel ff wat te eten. maar valt niet mee. ander eten gaat allemaal wel goed. neem verder ook zwangerschapsvitaminen van davitamon.
    succes

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier ben ik weer.
    Ik gebruik sinds gisteren emesafene tegen de misselijkheid en ik moet zeggen, ik eet en stuk beter nu! Heb gisteren verse spaghetti gegeten met veel groenten en vanmorgen en boterham met kaas en 2 bakje yogurt en: alles zit er nog in, geweldig! Hopelijk blijft dat zo!

Deel Deze Pagina