blaasontsteking en erge buikpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door meissje1984, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje ik heb woensdag me urine ingeleverd bij de huisarts en nu heb ik een blaasontsteking. Nu heb in een antibioticakuur gekregen en ik heb nog steeds hele erge buikpijn is dit normaal?

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Je hebt afgelopen woensdag de kuur gekregen?
    Kan zijn dat het een paar dagen duurt voor de infectie je lijf uit is en dus ook de pijn.
    Wat zei de huisarts? na hoeveel tijd zou je geen pijn meer moeten voelen? of staat er iets over in de bijsluiter?
    Hoe lang is je kuur?

3. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    hoi

Bedankt voor je snelle reactie heb de huisarts al proberen te bellen maar die is er vandaag niet. Heb een kuur van 10 dagen gekregen dus woensdag begonnen dacht dat het nu wel wat minder zou moeten worden maar juist helemaal niet zit te twijfelen of ik de verloskundige zou bellen maar wil niet als zo zeikerd ovrekomen haha

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meestal pakt een ab kuur wel sneller de pijn aan, maar het kan. ik zou gewoon even telefonisch spreekuur van vk bellen. Zij kan beoordelen of het nog van de blaasonsteking is of ergens anders van.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Je mag de VK altijd bellen hoor, zijn genoeg anderen die om elk klein dingetje bellen en een blaasonsteking met erge pijn noem ik geen klein dingetje..
    Gewoon bellen dus!!
    Vervelend dat je HA niet te bereiken is nu.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Je bent pas 2 dagen bezig! EN het is een kuur voor 10 dagen, het is niet gek dat je pijn hebt hoor. Ik heb om de haverklap een blaasontsteking en het duurt echt wel een aantal dagen voordat het werkt. Geef het wat tiijd.

7. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    voordat een antibioticakuur goed werkt ben je minimaal 24-48 uur verder hoor!

8. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Joh, Meissje,

Ik wil je niet bang maken hoor maar een blaasontsteking kan vroegtijdige weeen veroorzaken.
    Ik heb die bij 28 weken gehad namelijk en het eerste dat er in het ziekenhuis gedaan werd, was controleren op blaasontsteking (had ik niet overigens).
    Als je t niet vertrouwt, laat dan eventueel een CTG in het ziekenhuis maken....

Beterschap!

9. Tese

Tese Niet meer actief

Jetje ik snap niet zo goed waarom je dit berichtje geplaatst hebt. Ze heeft gewoon dezelfde pijn als eerst. En dat is niet gek want ze is net begonnen met haar ab. Je zal het vast met de beste bedoelingen geplaatst hebben, maar ik vind het niet echt relevant en misschien maakt het haar alleen maar onnodig bang.

(Moet zeggen dat ik elke keer bang ben voor vroegtijdige weeen bij blaasontsteking omdat ik het zo vaak heb.)

10. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hoi Muppet,

Ik wil Meissje natuurlijk helemaal niet onnodig bang maken maar ik weet natuurlijk niet wat voor buikpijn ze precies heeft en aangezien de symptomen van blaastontsteking tijdens de zwangerschap anders kunnen zijn, lijkt het mij juist belangrijk om er alert op te zijn en niet elke buikpijn aan de blaasontsteking toe te schrijven....

Jij (en Meissje uiteraard) een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Deel Deze Pagina