Mijn zoontje was vrijdag jarig, en werd 2, dus als hij nu geen peuter is.. Laat de 'nee-fase' maar komen! We zijn met hem naar artis geweest voor de eerste keer. Wat was dat mooi!! Hier gingen we naar het restaurant voor de lunch
En hier zijn kadoo: een schilderij van een olifant, dat mama zelf gemaakt heeft!! Dat was wel heel erg mooi!
Mijn kleuter (4) ging vandaag voor het eerst met zijn eigen hengeltje vissen met papa: Bekijk bijlage 99988
mijn dochtertje van 20 maanden nou ze heeft de nee fase en slaan nu al hoor pfffffffffffff liefs Citta
Mijn mannetje op de viering van zijn 2de verjaardag (op verjaardag zelf gingen we naar de efteling) Bekijk bijlage 100027
Bekijk bijlage 100325 Hier 1 van mijn zoon met een Sjjjjonnebril op (zoals hij een zonnebril noemt haha)
Dit is mijn mannetje Mika van net 3 jaar. een lief vrolijk mannetje is het,maar wel flink aan het peuterpuberen op dit moment hihi.
De 1e is van een jaar geleden, maar die blijft zo mooi. Gewoon spontaan genomen in de tuin. De 2e is vrij recent van onze vakantie op de sprookjescamping afgelopen augustus. 3e is grappig, ik zei "stien" Sam hihihi