Hallo! Gisteren naar de ha geweest, blaasontsteking ontdekt. Zakje antibiotica meegekregen voor 1 malige inname en dit dus gisteren avond ingenomen. Nu blijf ik zeurende lage buikpijn houden. Is dit normaal bij een blaasontsteking, en wanneer zou dit dan moeten afnemen? Sorry, misschien een domme vraag, maar maak me een beetje zorgen en heb wat geruststelling nodig denk ik..?
Dat is nu nog normaal, het kan even duren. Je zal morgen of overmorgen wel verschil moeten voelen en anders even weer aan de bel trekken
Dank je wel! Vind buikpijn toch altijd eng tijdens de zwangerschap, vandaar de zorgen.. Maar zal hopelijk wel snel over zijn dan!
Ik heb ook blaasontsteking en ook lage buikpijn. Weet niet of het aan de blaasontsteking ligt of aan het groeien van mn buik.
Vervelend Dufel! Hier nu ook diarree erbij.. Door de antibiotica..? Hoop dat alles goed gaat met ons meisje..!
Zo vanmiddag bij de gyn geweest. Hij gaf aan dat de pijn te verwijten valt aan de groei van mn buik. Dus gewoon bandenpijn. Geen zorgen dus.
Fijn Dufel! Blij voor jou!! Heb ook ff gebeld, klachten zouden al minder moeten zijn met dat zakje van vrijdag. Gyn adviseerde urine op kweek te laten zetten.. Dus morgen maar potje brengen. Blijft toch eng die buikpijn..!
Ja we zijn vanaf het begin al aan t klooien he met die buikpijn... Succes! Ben benieuwd wat eruit komt
Inderdaad Dufel! Net terug van de dokter, ontsteking gevonden in mijn urine die resistent was tegen de medicatie die hij voorgeschreven had.. Nu dus andere medicatie en hopen dat die zijn werk doet. Zou dan morgen of overmorgen toch al veel beter moeten zijn. Nog even hartje geluisterd, was prima gelukkig! Bij jou al beter Dufel? Zie dat jij je zoon voor het eerst gevoeld hebt?! Super leuk!!
Fijn dat je nu andere medicatie krijgt! Hopelijk gaat dat werken. Ik werd net gebeld door de gyn dat mn urine nu in orde is. Blaasontsteking weer weg gelukkig. Mijn zwangerschap verloopt niet echt lekker. Maar de kleine man doet het prima. Ik heb last van hyperemesis gravidarum. Ja gisteravond wist ik het zeker. Ik voelde hem♡ (Zo leuk ook dat je zegt mn zoon dan wordt ik helemaal verliefd) Jij de kleine meid al gevoeld?
Jeetje, is dat niet dat je echt alles, maar dan ook alles uit spuugt? Wat rot zeg! Fijn dat je kleine man het goed doet, maar dat zal inderdaad geen pretje zijn! Denk dat ik mijn meisje wel al gevoeld heb, maar twijfel nog een beetje of het niet mijn darmen waren.. Daar heb ik ook veel last van en dulue rommelen ook behoorlijk
Klopt. Zelfs van water moet ik spugen. Ben ook al 2 keer opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging. Ben ruim 10 kilo afgevallen sinds begin van mn zwangerschap. Ja dat twijfelen had ik ook. Maar had het een paar dagen na elkaar en gister wist ik gewoon. Dit is de kleine man. Zou bij jou ook heel goed je meisje kunnen zijn hoor! Zo speciaal
Jee wat is dat rot zeg! Hoop voor jou dat het nu goed blijft gaan en je niet meer opgenomen moet worden..!