Predictor, hoe betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Life in Pink, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Mijn zus had na 12 minuten een positest.

Is dit betrouwbaar? Er stond op de verpakking dat het binnen een half uur betrouwbaar is, maar ze twijflet toch heel erg...

Wie kan er meer zekerheid geven?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mij staat predictor bekend als betrouwbaar. Binnen 12 minuten een streep is dan zwanger zoals jij het beschrijft. Sommige testen zijn betrouwbaar tot 10 minuten, dus nog even de gebruiksaanwijzing lezen.

3. Life in Pink

Maar weet iemand of predictor ook wel eens vals positief geeft?

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    De vroege testen van ze testen wel eens vals positief, maar de normale testen niet :)

5. Life in Pink

Dit ging inderdaad om een vroege test.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Op een ander forum hebben veel meiden daar vals positief mee getest.

Prober eens een KV 2 voor 5 euro :D Die zijn super gevoelig :D Als die een tweede streepje geeft weet je genoeg :D

Of de CB met indicator :D

7. Life in Pink

Nou, mijn zus (echt mijn zus, ik doe niet net alsof :D). Zij had vanmorgen eerst met een kruidvat test getest, wel een dure en die was negatief. Toen in de middag met predictor, die vroege, en die had ze na een minuut nog niet te zien weggelegd. En toen keek ze na ongeveer 10 minuten weer en zag ze een steep. Wel lichter dan de controle steep, maar ze hoeft hem niet in het licht te houden.

Ach, ja, niemand kan nu toch zekerheid geven, hahaha!

Maar was inderdaad benieuwd voor haar of predictor wel eens vals positief aangeeft.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Anders moet ze over een paar dagen nogmaals testen....
    Heb idd ook gehoord dat ze wel vals positief kunnen testen!

9. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Bij mij heeft de nieuwe predictor test vals posi aangegeven...ik zou een andere nemen als ik je zus was

10. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi hoi

Bij mij was die vroege test ook vals positief.

11. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zou kv 2 voor 5 euro proberen daar heb ik ook mee getest en die is echt duidelijk predictor heb ik geen ervaring mee

12. Life in Pink

Ze heeft gister ochtend nogmaals getetst met etos en predictor, en die waren beide negatief. Die eerste predictortest was dus vals-positief...

Groet Snoozie

13. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

@Snoozie: ik heb dus niet vals getest met predictor (weet ik sinds vandaag) maar misschien ben ik een apart geval

14. Melissa270708

7 aug 2009
    21
    0
    0
    Fulltime mama op het moment!
    Zuid Holland!
    Ik ga zometeen met de predictor testen!!! Spannend :D:D:D

15. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Oeh spannend Melissa :D laat je het ons wel weten??? welke predictor heb je trouwens? Die nieuwste hele gevoelige?

16. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

en melissa heb je al getest???

17. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ik heb nu zaterdag en vandaag 2 x posi getest met predictor vroege test , ik begrijp dat je zus 1x posi en 1x nega testte ?
    nu snap ik er helemaal niks meer van :(
    wat heb ik dan ?

wel balen voor je zus trouwens ik vind zelf dat onduidelijke gedoe echt vreselijk !

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ edithrook, waarschijnlijk een baby in je buik ;) Als je twee keer een posi test heb. Heb je een foto??

19. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ja hoor hier is de foto , wat denk je ?

grtz edith

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hij is heel licht maar ik zie wel een streep hoor. Zijn beide strepen zo of is de laatste duidelijker? Ik ben niet zo bekent met predictor. Anders probeer je nog een kruidvat 2 voor 5 euro of digitale clear bleu met indicator ( maar die zijn wel duur) Maar streep is een streep denk ik dan!

Deel Deze Pagina