Mijn zus had na 12 minuten een positest. Is dit betrouwbaar? Er stond op de verpakking dat het binnen een half uur betrouwbaar is, maar ze twijflet toch heel erg... Wie kan er meer zekerheid geven?
Volgens mij staat predictor bekend als betrouwbaar. Binnen 12 minuten een streep is dan zwanger zoals jij het beschrijft. Sommige testen zijn betrouwbaar tot 10 minuten, dus nog even de gebruiksaanwijzing lezen.
Op een ander forum hebben veel meiden daar vals positief mee getest. Prober eens een KV 2 voor 5 euro Die zijn super gevoelig Als die een tweede streepje geeft weet je genoeg Of de CB met indicator
Nou, mijn zus (echt mijn zus, ik doe niet net alsof ). Zij had vanmorgen eerst met een kruidvat test getest, wel een dure en die was negatief. Toen in de middag met predictor, die vroege, en die had ze na een minuut nog niet te zien weggelegd. En toen keek ze na ongeveer 10 minuten weer en zag ze een steep. Wel lichter dan de controle steep, maar ze hoeft hem niet in het licht te houden. Ach, ja, niemand kan nu toch zekerheid geven, hahaha! Maar was inderdaad benieuwd voor haar of predictor wel eens vals positief aangeeft.
Anders moet ze over een paar dagen nogmaals testen.... Heb idd ook gehoord dat ze wel vals positief kunnen testen!
Bij mij heeft de nieuwe predictor test vals posi aangegeven...ik zou een andere nemen als ik je zus was
ik zou kv 2 voor 5 euro proberen daar heb ik ook mee getest en die is echt duidelijk predictor heb ik geen ervaring mee
Ze heeft gister ochtend nogmaals getetst met etos en predictor, en die waren beide negatief. Die eerste predictortest was dus vals-positief... Groet Snoozie
@Snoozie: ik heb dus niet vals getest met predictor (weet ik sinds vandaag) maar misschien ben ik een apart geval
Oeh spannend Melissa laat je het ons wel weten??? welke predictor heb je trouwens? Die nieuwste hele gevoelige?
ik heb nu zaterdag en vandaag 2 x posi getest met predictor vroege test , ik begrijp dat je zus 1x posi en 1x nega testte ? nu snap ik er helemaal niks meer van wat heb ik dan ? wel balen voor je zus trouwens ik vind zelf dat onduidelijke gedoe echt vreselijk !
@ edithrook, waarschijnlijk een baby in je buik Als je twee keer een posi test heb. Heb je een foto??
Hij is heel licht maar ik zie wel een streep hoor. Zijn beide strepen zo of is de laatste duidelijker? Ik ben niet zo bekent met predictor. Anders probeer je nog een kruidvat 2 voor 5 euro of digitale clear bleu met indicator ( maar die zijn wel duur) Maar streep is een streep denk ik dan!