KV test vs. Clearblue

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LadyIngrid, Sep 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Ik heb gistermiddag twee testen gedaan omdat ik eigenlijk sinds zondag non-stop misselijk ben.:(
    De kruidvattest liet een licht dun streepje zien en daarna gelijk een cleaurblue gekocht. Deze liet negatief zien. Welke moet ik nu geloven? HEbben meer meiden ervaring gehad met soortgelijk geval?

Liefs, Ingrid

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    KV testen hebben minder hcg nodig als CB, dus ik zeg probeer over een paar dagen nog een CB.. Maar van mij alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Bedankt voor je antwoord! Wow, is dat echt zo dat die minder hcg nodig heeft?
    Maar ik kan het me niet voorstellen dat ik nu wel zwanger zou zijn, omdat ik een beetje een vreemde cyclus heb gekregen (voor mijn doen onregelmatig). Maar ik ben al wel sinds zondag behoorlijk misselijk, krijg nix door mijn keel. Bah!
    Ik dacht eerst het zal wel aan de drank liggen die ik zaterdagavond genuttigd had:) maar de misselijkheid bleef.

Liefs!

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kruidvat deed het bij mij ook nog beter dan de CB. Verschil is te vinden in mijn fotoalbum

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

heb je geen foto van de kv test?

6. appelthee

appelthee Niet meer actief

oh en sorry vergeet te reageren.

ik heb hetzelfde gehad. met de kv teste ik posi en de cb nega!! hoe frustrerend :( ....
    hoop dat je snel duidelijkheid hebt

7. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hey meiden,

Wat raar, clearblue is vele malen duurder dan kv:(.
    Ik weet niet zo goed hoe ik foto's hierop moet zetten, maar
    neem van mij aan dat het een heel licht streepje is..

Ik kom dadelijk weer, zal even wat tegen de misselijkheid halen! Bah.
    Tot zo!

Liefs

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Als de kruidvattest die van 2 voor 5 euro is en je ziet een streep (hoe licht ook) dan ben je zwanger hoor!

9. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    De apotheek heeft alleen medicijnen die je op voorschrift van een ha mag halen, als je in verwachting bent.
    Ik weet het nog niet 100% zeker. Die doktersassistente vertelde me dat ik gewoon nog ff een weekje moest wachten tot ik weer een test gedaan had en daarna aan de pillen. Nou ik dacht het niet, kga wel op eigen houtje naar een drogisterij, waarvan ik weet dat ze medicijnen hebben die je ook mag gebruiken als je misselijk bent. Nix geen week wachten;)

10. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden!

Kheb even wat van dr Vogel gehaald. Hopelijk werkt dat tegen de misselijkheid.
    Ben dus de hele dag door misselijk. Heb hoofdpijn, al een paar dagen, ben super super moe en moet vaak plassen. Zou dit een goed teken kunnen zijn? Wat denken jullie?

Liefs!

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Hoever zit je in je cyclus ?

Er heerst nu natuurlijk ook griep .. waarbij misselijkheid/hoofdpijn en moeheid voorop staan.

12. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Tja, das een beetje vreemd, ik zal t even uitleggen:
    op 1 augustus was ik ongi, althans een klein beetje. 3 weken later weer ongi, nu met krampjes en hield 4 dagen aan. maar sinds zondag (dus vanaf de laatste 'ongi' gezien 9 dagen later) misselijk geworden, nu laatste dagen hoofdpijn erbij en behoorlijk moe. Geen koorts.

Liefs

13. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Nu ben ik helemaal het pad zoek:S Vanmorgen nog een testje gewaagd van kv maar dan die je in de urinestraal kan houden. negatief. ik snap er niets meer van. om teleurstellingen te voorkomen test ik voorlopig ook niet. heb nog steeds hoofdpijn, ben nog wat misselijk en moe. en ook moet ik regelmatig plassen...

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik denk dat je op 1 augustus je eisprong hebt gehad (kleine bloeding) .. dan 3 weken erna je menstruatie (dus 1 week te laat en dat kan die krampen veroorzaakt hebben) .. en dan zit je dus nu in je nieuwe cyclus.

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde. Met CB testte ik negatief. Met kv 2 voor 5 een heel licht streepje, volgende dag weer en vandaag weer. CB heeft meer HCG nodig. In mijn album treft je de kv-test van gisteren aan.

16. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    @Astrid.
    Hey. Ik denk juist dat ik toen gewoon ongesteld ben geworden de eerste van de maand. Omdat ik toen 32 dagen over de cyclus heb gedaan, vandaar.

@MamaT.
    Gefeliciteerd meis! Soms kan een vrouw een vreemde cyclus hebben. Tbegint bij mij nu ook al te 'kwakkelen' was eerst regelmatig, maar nu heb ik daar mijn twijfels over. Ben deze week zo beroerd geweest dat ik dacht dat ik wel zwanger moest wezen (met andere verschijnselen erbij)
    Maar wat ik vooral zo raar vind is dat de eerste kv test toch echt positief was, later een cbtest gedaan die was nega en daarna nog een kv test ook nega. Raar!

17. carmen2

carmen2 Lid

Sep 4, 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen.

Ik heb een vraagje.Ik heb nu 3 testen gedaan.
    2 digitale van clearblue en 1 huismerk van de drogist.
    Gister gaf die van clearblue aan dat ik zwanger was.
    Vandaag huismerk van de drogist niet.
    Ik heb net weer getest met een digitale van clearblue die je 4 dagen voor je menstruatie kan gebruiken. Die geeft ook aan dat ik zwanger ben. Maar wat is het nu? Ik weet eigenlijk niet of ik deze week ongesteld had moeten worden of volgende week.
    Snap er even niks van . Wat denken jullie??

greetz carmen2

18. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    Volgens mij een goed teken... enne, je krijgt niet zomaar een (lichte) streep op de kv test. Morgen nog een x proberen?

x

19. carmen2

carmen2 Lid

Sep 4, 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie.
    Je word zo snel onzeker van zo'n negatieve test. Morgen maar weer eens proberen.

liefs

20. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik snap er eigenlijk niet zoveel van... Er wordt altijd met lof over de kv test gepraat. Maar volgens mij had ik gewoon een vals positieve test ben ik bang... Want de tweede kv test (1 dag later) gaf nega aan.

Share This Page