Blaasontsteking(en) tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JayLove, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er inderdaad even achteraan welke bacterie de oorzaak is van de blaasontstekingen, GBS is in ieder geval wel al uitgesloten want dat heb ik nog specifiek gevraagd (naar aanleiding van een post een tijdje terug hier op ZP wilde ik dit weten) waarop de assistente antwoordde dat het geen streptokokken B was 'en ook niets zorgwekkends'. Wel handig om te weten wat het dan wel is maar op dat moment was ik al tevreden met het is geen GBS.
    Wel goed om te weten waar de E coli vandaan komt als het dat is heb ik wat handvaten om me aan vast te houden. Thanks voor je bericht!

2. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Appeltjes eten. Elke dag en appel. Zit een suiker aan die zich hebt aan de e-coli bacterie en die plas je dan uit. Helpt je niet van een infectie af, maar helpt het wel voorkomen. Kruidenthee, camillethee, ik drink preventief elke dag pure cranberrysap van de natuurwinkel met wat verse sinaasappelsap. Veel water. Knoflook. Probiotica in overleg met de huisarts. Meer kan ik niet verzinnen maar dit zijn de dingen die je helpen tegen de meeste schadelijke bacteriën.

Deel Deze Pagina