Ik ben nu 1 dag overtijd en heb gisteren een test gedaan van het kruidvat (die 2 voor 5 euro) helaas was de test negatief. ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook niet gevoel dat het zo gaat komen. Ik moet heel veel naar de wc de laatste dagen en ben echt ontzettend moe. Vannacht kon ik niet slapen en heb de halve nacht wakker gelegen, dit kan ook komen omdat mijn vriend nu 's nachts moet werken. Ik heb het ook erg koud terwijl de verwarming voluit staat. Nouja jullie kunnen er verder niks mee en ik weet dat ik gewoon even moet afwachten maar moest het even kwijt.
Hoi meid, Ja, je zult idd nog even moeten afwachten, maar die onzekerheid is killing! Ik ben inmiddels 24 dagen overtijd... en gister nog een nega test gehad. Zonet de HA gebeld, en het is niet dringend genoeg om een afspraak te krijgen, want ze kunnen er toch niks aan doen.. Bloedtest is het (dit is allemaal volgens de assistente btw) nog te vroeg voor en doen ze nu toch niet.. Hmpf! Succes met afwachten iig!
Vervelend he? Ik had ook 's avonds getest van het weekend: negatief. Gisterenochtend: een streepje en een roze vlek. Argh! Mijn voorgevel valt uit mijn bh die ik een paar weken terug (passend) nieuw kocht, mijn buik voelt al een tijdje maf maar het kan net zo goed op handen zijnde ongesteldheid zijn. Erg vervelend! Hopelijk heb je snel wel een positieve test! Sterkte met wachten...
24 dagen overtijd en nog niks weten is helemaal vervelend. Wat raar dat je huisarts geen bloedtest wilt doen. Lijkt mij toch dat je al lang zat overtijd bent... Ik had nu net het gevoel dat ik ongesteld geworden ben maar het was niks behalve witte afscheiding. Die vermoeidheid is erg vervelend. Tuurlijk ik heb slecht geslapen maar uiteindelijk toch wel lang genoeg. Als ik nu m'n ogen dicht doe ben ik weg en ik heb moeite met wakker blijven.