Blaasontsteking en zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zustertje2015, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Hallo meiden...

Ik heb een vraag..

Sinds vrijdagavond heb ik al hevige buikpijn ver onderin m'n buik. Net boven m'n schaambot. Zelf heb ik echt het gevoel dat het m'n blaas is, maar weet t natuurlijk niet zeker.
    Ben gisteren 2x bij de huisartsenpost geweest en bij de verloskundige maar niemand weet eigenlijk wat t is. Urine was niet zodanig vies dat het een blaasontsteking is, had wel verhoging en mega veel pijn alsof m'n blaas vaccuum zuigt of verkramt..
    Ik had voor m'n zwangerschap ook zo 2x per jaar blaasontsteking maar dat voelde echt anders als nu.
    Heb nu wel een kuur gekregen voor m'n blaas in de hoop dat het helpt. Merk nog niet heel veel maar goed ben nu net 24u bezig dus morgen moet het wel beter zijn.

Herkend iemand dit? Of deze pijn?
    Ben zo bang dat het toch wat anders is en de kuur dalijk niet helpt...

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    denk wel dat het een blaasontsteking is alleen op het moment dat ze je urine nakeken misschien (en gelukkig) nog niet zo ver was .
    Ik heb 4 keer n blaasontsteking gehad in mn zwschap en idd na 2 dagen ging het beter . vooral heeel veel drinken hoor
    en beterschap

3. Naijobi

Naijobi Lid

Dec 1, 2011
    92
    0
    0
    Borne
    idd heel veel drinken, misschien cranberrysap drinken? Maar dat ken je misschien wel omdat je vaker een blaasontsteking hebt gehad.

Ik had dat gevoel ook vorige week, heel erg buikpijn, precies daar. Maar bij mij was het ook geen blaasontsteking. Het is nu ook over. Groeipijn? of de baby heeft daar lekker ergens tegen aan geschopt?

Pas er wel mee op, een vriendin van mij heeft te lang doorgelopen met blaasontsteking, ze wist niet dat ze het had en heeft toen zelfs een nierbekkenontsteking gekregen ...

Share This Page