hallo, ik ben 4 en halve week na de bevalling weer voor het eerst in bad geweest. ik dacht dat het vloeien zo goed als over was. maar die dag erna verloor ik weer wat helderrood bloed. toe dacht ik huh zou ik ongesteld worden. maar het bleef maar weinig rood. toen paar dagen daarna nog eens in bad geweest. en die nacht een stolsel/weefselstukje in mijn maandverband. ik dacht dus hmm nu mischien toch echt ongesteld. want had ook wel die week al wat lichte buikpijn en rugpijn. gisteren nog eens in bad geweest en sinds vandaag verlies ik meer bloed enheb ik best wel pijnlijke menstruatie kramp. en rugkramp. het is nu 5 weken geleden dat ik ben bevallen en heb de eerste week borstvoeding gegeven,. zou dit nu echt mijn menstruatie zijn? of zou het wat anders kunnen zijn? ik lees namelijk overal dat de eerste menstruatie vanaf 8 weken na de bevalling pas weer komt.. en aangezien ik pco heb had ik nog geen menstruatie verwacht.. ik hoop dat u mij kunt vertellen of dit kan.
hoi, het kan je menstruatie zijn, maar soms bloed je ook opeens weer even na een paar dagen niet bloeden. Dit komt dan als je opeens meer bent gaan bewegen. Ik kan het je dus niet zeker zeggen. Kijk even je temperatuur na of je geen infectie hebt. Als je buikpijn blijft houden moet je even aan de bel trekken bij de huisarts. groeten evelien