Ik had even een vraagje en moet het even van me afschrijven... Wij willen al jaren een gezinnetje en zijn sinds kort eraan begonnen... Ik was ook vrij snel zwanger, namelijk de 2de ronde, oww wat was ik blij, maar helaas.. 1 dag na het vertellen aan mijn ouders (ik was 5wk en 2 dagen)werd ik snachts wakker met gigantische buikkrampen, echt ik ging kapot!ik moest plassen en ging naar de wc en daar kwam bloed en nog meer bloed, buikpijn werd nog erger,overgeven ervan, dus op naar het ziekenhuis, zoiets hoop ik niet meer mee te maken,echt mijn baarmoeder kneep helemaal samen, zo pijnlijk!, en het bleek een miskraam te zijn, ik ben er zo verdrietig van,vandaag heel de dag zittten huilen, voel me zo leeg ineens... de Gyn zei dat we pure pech hadden, ik had alles volgens het boekje gedaan, al n jaar gestopt met de pil, al een hele tijd foliumzuur geslikt, nooit gerookt.overal op letten Ik was best snel zwanger en mijn vraag is ofdat er meiden zijn die na een miskraam snel zwanger waren? Ik ben benieuwd groetjes...
Ik had voor Elena een miskraam gehadm 6 maanden later was ik zwanger van Elena. Nu ben ik toevallig weer zwanger na een miskraam, maar dit keer is het heel snel gegaan. Gelijk de 1e ronde na de miskraam ben ik zwanger geraakt. Laat je niet gekmaken. Ik heb PCO en we zijn ruim 3 jaar bezig geweest om Elena te krijgen. In die 3 jaar ben ik maar 2 keer met pijn en moeite zwanger geweest. Een miskaam doet dan echt ontzettend veel pijn, zowel lichamelijk als geestelijk, ik weet het uit ervaring. Maar nu we hebben besloten om voor de 2e gaan, gaat alles in sneltreinvaart. Zowel vor die miskraam als voor deze zwangerschap was het in 1 x raak, en dat in maar 3 maanden tijd. Het kan dus gek lopen, niets is te voorspellen met een kinderwens... Succes meid!
Ik had tzelfde! In de tweede ronde zwanger, meteen (schoon)ouders verteld en met ruim 5 weken ging t helaas mis. Dat was natuurlijk heel erg jammer, maar ik was wel enorm opgelucht dat ik iig zwanger kon worden. Daar was ik namelijk wel een beetje bang voor, na een verleden van veel onregelmatige cycli en heel erg lang ontpillen (3 jaar; wilde toen gelukkig nog niet zwanger worden). Na de miskraam -februari 08- 2x een bloeding gehad, na 21 dagen. Dat was volgens mij niet echt een cyclus, omdat die bij mij nog nooit korter is geweest dan 29 dagen, meer herstel van de miskraam ofzo. En de derde ronde was ik weer zwanger. Ik ben 5 februari 09 uitgerekend!
booboo22, dubbele posts zijn niet toegestaan, daarom doe ik deze dicht. Je zelfde post heb ik verplaatst naar 'zwanger worden', ik hoop dat je daar antwoord op je vragen krijgt! rachel