Ik weet sinds vorige maandag dat ik zwanger ben van de derde. Donderdag meteen een echo gehad. Was al 7+5. Zaterdag had ik wat bloedverlies. Zaterdag op zondag hevige krampen (daarna waterdunne ontlasting dus wss buikgriep oid). Maandag ochtend echt veel bloed verlies met afvegen. VK gebeld, gister een echo gehad. Alles was goed. Ze zag ook geen tekenen van bloeding. Baby bewoog goed, leek zelfs al wat groter dan met eerste echo, zou volgens de laatste echo nu 9+1 zijn. Maar vandaag ineens weer bloedverlies. Dit maakt me zo onzeker! Ga morgen iig even op blaasontsteking laten testen, kan nooit kwaad denk ik. Alleen helderrood bloed. Geen stolsels, buikpijn, kramp helemaal niks verder. Ik moet ook heel vaak naar de wc. Ben net een kwartier geleden geweest en nu alweer gevoel dat ik op knappen sta. Onderbuik voelt ook wat hard. Als het vanaf het weekend al mis gaat dan zou je bij echo gister juist een kleiner kind verwachten of geen kloppend hartje. M’n emoties worden zo heen en weer geslingerd. Ik kan natuurlijk morgenochtend pas urine wegbrengen dus nu meer de vraag naar herkenning . Herkent iemand dit en was het een blaasontsteking??
Ik heb continu nu blaasontstekingen, maar heb daar verder nog geen bloedverlies van gehad. Maar heel veel vrouwen hebben wat bloedverlies in het eerste trimester, wat mij altijd verteld is zolang er geen kramp of koorts bij is niet te veel zorgen proberen te maken. En maak je je echt ongerust gewoon je VK bellen.
Bedankt nog voor je reactie. Bleek een fikse blaasontsteking. Ze vonden het bloed ook in de urine terug.
nu zelf ook een blaasontsteking (icm cryo terugplaatsing). Super vervelend, maar wel meer de klassieke symptomen. In mijn zwangerschap ook een keer blaasontsteking gehad, was echt heel anders dan ‘normaal’ idd. Hoop dat je snel van de klachten af bent! mogelijk nog een tip om probiotica te nemen, dat wilde ik je nog even meegeven. Schijnt sowieso wel goed te zijn voor overdracht aan baby, maar dan vooral rond bevalling/borstvoeding geloof ik. Maar dat mag je als zwangere vrouw gewoon hebben (vanmiddag nog met fertiliteitsarts besproken).