Hallo, Ik heb zojuist ontdekt dat ik blaasontsteking heb en moet daar nu medicijnen voor halen. Het ergste is alleen dat bij mij vorige bezoek aan de VK (18-03-) zei mij adviseerde om even m'n urine te laten controleren maar zei daarachter op dat het waarschijnlijk toch geen blaasontsteking zou zijn. Dus heb ik dat toen niet laten controleren ! Maar omdat ik s'ochtends pijnlijke steken in mijn linkerzij kreeg bij het plassen en vanochtend in mijn linker- en rechterzij heb ik toch besloten om m'n urine te laten controleren. Nu vraag ik me af; 1. ofdat blaasontsteking tijdens de zwangerschap gevaarlijk kan zijn 2. en/of dat ik er misschien toch te lang mee rond gelopen heb ?
Zoals de titel al zegt.... Onbehandeld kan een blaasontsteking gevaarlijk zijn. Dit kan dan zorgen voor weeënactiviteit. Als je AB krijgt laat dan aan het eind van de kuur even controleren of de blaasontsteking echt weg is. Of je er te lang mee rond hebt gelopen kan ik niet zeggen. Met een beetje geluk is het na het afronden van het kuurtje over. Hou het in elk geval goed in de gaten. Hoop dat je er snel weer vanaf bent! Groetjes mama deb
Vervelend he zo'n blaasontsteking! Ik ben vanmorgen de laatste pil van mijn 2e anti bioticakuur genomen. Na de 1e kuur was de onsteking nog niet weg. Ik vond het erg vervelend dat ik een 2e antibiotica kuur moest. Ik neem liever helemaal geen medicijnen tijdens mijn zwangerschap maarja nu moest het wel. Woensdag moet ik mijn urine weer laten controleren. Hopelijk is de ontsteking dan wel helemaal weg! Hopelijk ben jij er na de 1e kuur vanaf! Veel succes!
Vervelend he zo'n blaasontsteking! Ik ben vanmorgen de laatste pil van mijn 2e anti bioticakuur genomen. Na de 1e kuur was de onsteking nog niet weg. Ik vond het erg vervelend dat ik een 2e antibiotica kuur moest. Ik neem liever helemaal geen medicijnen tijdens mijn zwangerschap maarja nu moest het wel. Woensdag moet ik mijn urine weer laten controleren. Hopelijk is de ontsteking dan wel helemaal weg! Hopelijk ben jij er na de 1e kuur vanaf! Veel succes!
Ik heb tijdens mijn zwangerschap 3 keer een blaasontsteking gehad. Twee keer anti biotica en één keer ging het vanzelf over in één nacht! Tip: Koop van dat cranberry sap bij de AH (of misschien ook in andere supermarkten te koop) Ik heb dat een avond gedronken en de volgende dag was mijn blaasontsteking weg! Succes!
Als je blaasontsteking behandeld wordt, kan het helemaal geen kwaad. Het is alleen heel vervelend Een verwaarloosde blaasonsteking kan een nierbekkenonstteking zijn en die kan wel schadelijk worden (je kunt er weeen van krijgen).
ha meis, ik heb gronische blaasontsteking (sinds mijn geboorte) en heb er gemiddeld 1x in de 3 maanden last van omdat ik niet iedere 3 maanden aan de antibiotica kan, wil en mag zitten slik ik granberry tabletjes en als ik er last van heb drink ik veeeeeeel water en granberrysap. voor mij helpt dit heel goed ik hoop dat jij er ook iets aan hebt. zolang je het goed behandeld kan het trouwens geen kwaad voor je baby. Liefs en succes!
Daar ben ik weleen 'n beetje bang voor! ik heb nog steeds steken in m'n zij ? Maar mijn antibiotica kuur zit er nu op, dus maandag maar even 'n plasje wegbrengen en HOPELIJK is alles goed. Begin me toch zorgen te maken over 'n nierbekonsteking!
ha ik vroeg me dat ok af mar kan het niet dodelijk zijn dan voor het kindje? ik weet het niet las het net ergens en dat ze dacht dat het dar miscchien door kwam dat haar mindje is overleden en is schrik er wel van maar kan toch niet.
Zolang je (nog) geen koorts hebt, is er niets aan de hand hoor. Die steken kunnen overal van zijn, hoeft niet van je blaas of je nieren te komen. Ik heb 1x nierbekkenontsteking gehad en heb toen echt erg veel pijn in mijn zij en rug gehad (een dag ofzo) en daarna had ik 41 graden koorts. Dus als je nierbekkenontsteking hebt weet je het echt wel. Gewoon maandag je urine na laten kijken of de bacterie weg is en proberen je niet al veel zorgen te maken
Ik heb een paar weken geleden ook blaasontsteking gehad maar had er wel te lang mee rond gelopen. En heb er urineweginfectie bij gekregen. Ik ben heel erg ziek geworden, hoge koorts, overgeven en dat soort dingen. Mij hadden ze opgenomen omdat het tot vroeggeboorte kon leiden. Maar gewoon blaasont. kan volgens mij geen kwaad hoor, je hoort het heel veel in de zwangerschap
hoi ik heb nu ook blaassontsteking heb er ook een kuur voor en die lijkt wel te helpen. je hoeft je denk ik niet zorgen te maken voor een nierbekontsteking want dan verga je van de pijn en kun je bijna niet meer lopen en de rug en buikpijn zijn dan niet uit te houden! ik hoop voor je dat je kuur snel aanslaat!
heej hoi! Mijn verloskundige zei dat je in je zwangerschap geen pijn bij het plassen hebt als je blaasontsteking hebt.. hoe merk je het dan?
mijn blaasontsteking is gelukkig verleden tijd! en mach86 - ik heb er eigenlijk niets van gemerkt. behalve s'ochtends tijdens het plassen, maar lijkt erg veel op bandenpijn ?
gelukkig is het over! volgens mn verloskundige moet ik er op letten omdat ik al eerder blaasonsteking heb gehad, Moet veel drinken ect.