Blaasontsteking gevoel na eisprong..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missdaizy, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Afgelopen zaterdag was mijn eisprong en nu had ik gister ontzettend het gevoel dat ik weer een blaasontsteking te pakken had, constant plassen en steeds maar minimale beetjes, ook steeds het gevoel dat ik nog een volle blaas had. Na gister heb ik vandaag echter nergens last meer van:( wie heeft dit ook wel eens gehad na een eisprong? ;)

2. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Waarschijnlijk komt dit niet door je eisprong, maar door je geslachtsgemeenschap. Als je sperma in je vagina laat (bv doordat je zwanger wilt worden en dus langer blijft liggen) kan het een bacterie in je plasbuis geven. Ik heb het zelf ook gehad, 2 dagen voelt als blaasontsteking. PPijn bij het plassen, steeds kleine beetjes en steeds weer.

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Ja ik had het ook, was toen zwanger! Heb het verder ook nooit (meer) gehad

4. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oke thanks voor het uitwisselen van de info! Heb zelf zo'n beetje 2x per jaar blaasontsteking, en werd er ook 's nachts wakker van.. nu dus nergens last meer van ;) Waar ik de ene kant erg blij mee ben! Maar blijft toch vaag... wie weet een goed teken :D of misschien ook wel helemaal niks... frustrerend he :p

5. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Had je dit ook maar 1 dag dan? ;)

6. pc1985

pc1985 Lid

20 feb 2013
    66
    0
    6
    zuid holland
    Dit heb ik nu ook 2 keer gehad 2 dagen zo rond mijn eisprong.

7. Daiss8

Daiss8 Actief lid

7 sep 2012
    232
    194
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van! Gisteravond of vanochtend eisprong, ook last van een ovulatiebloeding en werd net wakker van pijn in m'n buik en moest plassen... Pffff en dat deed zeer.

Afgelopen 3 jaar heel vaak blaasontsteking gehad, het ging nu erg goed! Sinds mei vorig jaar geen last meer. Heb nu een flesje water naast me staan, probeer het maar eruit te plassen..

Laten we hopen dat dit een goed teken is ;)

8. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Ik had dit afgelopen zaterdag! zondag nergens meer last van.
    Of ik rond mijn ovulatie zit weet ik niet, ivm vroege miskraam is mijn cyclus nog niet geregeld denk ik..

Deel Deze Pagina