Zo verlangen naar een nieuwe zwangerschap..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoetje, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Hoi meiden,

Heeft iemand van jullie hier ook zo'n last van??
    Ik heb echt zo'n drang naar een zwangere buik!!
    Ik ben het liefst van al zwanger..
    Straks wordt het een obsessie.. Ik kan er zo verdrietig om worden..
    Het is niet dat ik niet gelukkig ben met mijn dochtertje misschien omdat zij net zo'n geweldig meisje is dat ik niet kan wachten op een tweede..
    Mijn vriend wil wachten tot na de trouw en als de bouw van ons huisje volledig af is.. Alhoewel ik niet zolang wil wachten.. Mijn wereld stort letterlijk in als we het hierover hebben..

Is dit wel normaal hoe ik reageer..???

Groeten,
    Kelly

2. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Ik snap je wel...ik heb dit ook! moet ook oppassen dat het geen obsessie wordt...veel succes en wees sterk!! Ook jij mag er wel weer van genieten! Alleen wanneer, weet alleen jou baby ;)

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    hoi

ik heb dit ook.
    Ik kan het maar niet uit mij hoofd zette.
    Sinds we bezig zijn zit ik ook in een rollercoaster van emoties.
    En kan er ook echt verdrietig van worden omdat ik dit zo graag wil.

Ik weet dat je het van je moet afzetten maar dit is echt moeilijk!

Groetjes

4. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    België
    Ellen: idd dat weet alleen de baby ;) goed gezegd.. Maar verlang er zo naar... Hoop snel dat jij zo'n wondertje mag verwelkomen, want jullie zie dat jullie volop aan het oefenen zijn ;)

5. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    België
    Porkie: ja het is echt moeilijk.. Soms haal ik echt absurde ideeën in mij naar boven.. Zou ik gwn stoppen met de pil zonder dat iemand het weet.. Maar dan komt het gezond verstand naar boven nee Kelly wacht tot jullie delen willen.. Maat dit lijkt gwn nog een eeuwigheid...

6. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    hoi,

Ja ik wou al langer kinderen maar omwille van studies en nog geen vast contract wou ik wachten.
    En toen had ik er ook weinig moeite mee.
    Maar nu we er echt voor aan het gaan zijn kan ik echt niet meer wachten pfoeh.
    Al dat wachten wachten wachten en nog is wachten het komt mijn oren uit!

Eerst wachten op dat rottige ei. En dan weer wachten op die maandstonden. Die twee weken zijn echt het ergste.
    Nu eerst wou ik weer wachten tot NOD met testen.
    Maar ik voel al weer dat het begint te kriebelen!

Zo maar stoppen met je anticonceptie zou ik toch niet doen.
    Heb je al eens proberen uit te leggen aan je partner hoe je je er bij voelt?

Groetjes

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Heel herkenbaar ... Hier zelfs huilbuien door terwijl we in augustus gaan starten voor een brusje:)

To is het verlangen naar zo sterk pfff hormonen ......

8. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier idd ook erg heftig het verlangen naar een tweede zwangerschap. Kan ook wel janken, vooral zo dicht bij mijn NOD en al een paar negatieve testen... En dan die ongi krampen die al een tijdje af en aan gaan, maar vandaag wat heftiger, en gevoelige borsten, en af en toe vloeit het daar beneden en dan weet ik niet hoe snel ik moet gaan kijken of het mijn ongi is(of zit het allemaal in mijn hoofd:().

Als ik niet snel zwanger ben, ben ik binnenkort rijp voor het gesticht hoor;)

9. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier nog zo een pas 1e ronde maar nu is het gepland de eerste kwam onverwachts maar wel welkom en nu wil ik zo graag voel van alles hoop denk en wil van alles :(

mijn mannetje zegt ook het komt wel goed en lukt het niet dan mogen we gezegend zijn met onze zoon maar wil zo graag nog een keer dat speciale gevoel hebben en mijn zoontje wil ook graag een broertje of zusje erbij kan het ook niet loslaten

10. cybell

cybell Niet meer actief

Ik herken het gevoel wel...
    Al heb ik geen kindje, ben wel 2x zwanger geweest wat dus 2 miskramen zijn geworden.
    Ik verlang er zo verschrikkelijk naar weer zwanger te zijn vooral omdat we alweer zo goed als 4 jaar er voor bezig zijn :(

11. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Herken het gevoel heel erg. Wij zouden gaan beginnen als ons zoontje 1 word. Helaas ziet het ernaar uit dat het nog even uitgesteld moet worden. Dat maakt me soms wel verdrietig, maar ik denk dan ach onze tijd komt wel en we zullen dan extra genieten :) .

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat je er zo naar verlangt.

Je kan ook anders denken.. Je hebt nu alle tijd om voor je geweldige meisje te zorgen en er voor haar te zijn.. En ik weet niet of je na een 2e nog en kindje wilt, maar als dat niet zo is.. Als je nu al snel zwanger zou raken, heb je dat ook eerder allemaal gehad. Snap je wat ik bedoel?

Wij wilden na onze zoon wel even wachten. zijn zusje is geboren toen hij 3 jaar en 9 maanden was. Nu is dat wel verkeerd afgelopen, maar als Quincy wel was blijven leven, had ik haar net als Jayden alle aandacht kunnen geven, over hij na 3 namen naar school zou gaan. Nu is Jayden straks 5 als hij weer grote broer wordt. Een verschil wat we niet gepland hebben, naar ik heb straks wel alle tijd voor de baby...

Deel Deze Pagina