Ik heb net op het NOD-forum gelezen. Iemand die al heel vroeg heeft getest (5 dagen voor NOD) maar nu op NOD toch bloed. Dat brengt me weer met beide benen op de gron, ik wacht nog even hoop ik. Ik heb ook een keer een lf van 12 dagen gehad, in de eerste cyclus na de mk, maar ik houd maar gewoon weer 14 dagen aan nu, net als de vorige cyclus.
wens! toch al getest! balen dat ie negatief is, maar mss nog te vroeg. Probeer het morgenochtend met ochtenurine of woensdag. Jouw nod is donderdag toch? Dan is 3 dagen ervoor best vroeg. Niet opgeven hè, geen bloed,geeft moed.
ik weet dat het nog te vroeg is, maar ik had zo gehoopt dat mijn gevoelens werden bevestigd, vorige keer had ik 2 dagen voor NOD een hele vage pos. test. ik verdoe echt mijn tijd met dat testen, staren naar zo'n wit venster. :x
ik wil zomenteen ook gaan testen, heb net mijn urine al opgevangen. dat kan ik toch wel een uurtje bewaren?ik moest zo nodig, en straks kan ikniet zul je zien,dus vandaar. wie weet heb je morgen een positieve test, dan zit je 2 dagen voor je nod. het kan net maar genoeg zijn dan. en elke zwangerschap is weer anders hè, voor hetzelfde geld test je pas na je nod positief. maar ik snap je heel ggoed. ik ken dat gevoel van naar zo'n leeg scherm te kijken, hopend dat je ineens wel wat ziet :x ik laat over een goed uur wel wat weten.duimen hè!
succes wies. ik ga op zijn vroegst zondag pas testen denk ik toch maar en anders pas 12-12 dan zit ik tenminste 4 dagen na nod ofzo. Ben benieuwd of ik dat volhoud als ik zondag toch niet besluit om te testen. xxx Joyce
een uur later...... pomptiedomtiedom ik ben niet nieuwsgierig hoor! ps heb inmiddels internettesten besteld (matcare) en die krijg ik dan morgen aan het eind van de middag. vanavond maar even alle stress van me af sporten
hey, ben ik weer, ja was hartstikke druk in de stad natuurlijk,ppfff,wat een geslenter. maar heb net de test gedaan, wacht nu 10 minuten. het maximum. heb net na 1 minuut gekeken en toen was ie hartstikke negatief. maar het kan tot 10 minuten. Ik denk dat er ook niets uitkomt.
kruidvat...maar helaas als ik hem heel schuin hou en erop kijk lijkt het alsof ik een schaduw van een lijntje zie, maar dat is zóóó minimaal en wazig dat het wel aan mij zal liggen ik wil nu eigenlijk pas woensdag met ochtendurine testen,maar ik weet niet of ik dat volhou ik moet morgen werken,dus kan pas 's avonds op de site. laat je wel weten wat je getest hebt. en wie weet heb ik dan inmiddels ook weer getest. we steken elkaar aan denk ik!
dat denk ik ook, en ik ben de schuldige! wat jammer! ik had ook de kruidvat test, maar dan de pipettest (twee voor 5 euro ) hmm zitten we dan in hetzelfde schuitje..... veel kwalen. en zo'n spooklijntje heb ik ook, er staat een tweede lijn, maar niet op de test maar op mijn netvlies. ik wacht ook het liefst tot de ochtend, maar ja, je kent me ik wou dat ik kon wachten tot het weekend
ja, dat zou fijn zijn, maar dat kan ik echt niet. woensdagochtend op zijn laatst!ik heb die pipettesten nog nooit gezien bij kruidvat. ik betaal nu bijna 7 euro voor 1! en als ie dan positief zou zijn, dan is het niet erg!
heb vanavond een zeurderig gevoel in mijn liezen en onderrug. als dit maar geen ongi wordt maar goed,je leest dat de meeste vrouwen ongipijn hebben voordat ze ontdekken dat ze zwanger zijn. maar toch,het voelt niet goed. heb bijna niets gegeten, kreeg het niet weg, net of er een brok in mijn keel zat, en een heel vol gevoel had ik. Ja, en nu heb ik weer honger natuurlijk als dit ongiklachten zijn zetten die morgen door denkk ik. dus dan kan iknog maar 1 test verspillen morgenochtend.
ik heb niet getest, want mijn temp is 0,1 gezakt. ik zie het somber in. mijn tepels zijn minder gevoelig, het is meer verspreid over mijn hele borst nu. verder wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en mijn buik is gevoelig als ik er op druk. er zal vandaag wel iets naderen. Ik laat je vaavond wel weten of de ongi is doorgezet. zo niet, en mijn temp is morgen mss weer terug test ik morgen, maar reken er maar niet meer op. Jij heel veel succes vandaag met het testen!
jammer wies maar ik blijf voor je duimen en blazen! Hier ook een ongibuikgevoel Heb nog wel steeds een licht weeig gevoel in mijn maag. Maar ik geloof er niet meer in.
ik las net terug op het tempforum dat ik toen paar dgn voor NOD ook ongikrampjes had, toen wel zwanger. heb net de tamponteste gedaan niks! en het viel me op dat mijn baarmoeder zo hoog zat, hoger dan als ik normaal tampons gebruik (dus als ik ongi ben).
he wens 3 ik vraag me af hoe je dat moet voelen. Ik heb het al een paar keer geprobeerd en snap er niets van Waar zit je baarmoeder als je zwanger bent en hoe moet je dat voelen. xxx Joyce alvast bedankt.
Jent, ik heb geen idee, maar het viel me op, dat het '' iets' wat ik wel eens voel bij een tampon in brengen veel hoger zat. Als je wilt weten hoe je bm staat moet je volgens mij een hele cyclus lang voelen en dan merk je de veranderingen van je eigen lichaam. Ik denk dat je er echt ervaring in moet krijgen (mocht je dat willen, )