Duizelig 3 dagen voor nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bruni, Oct 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

Oct 17, 2012
    487
    5
    18
    Gisteren was ik boodschappen aan het doen met mijn dochter en dacht ik te zien dat ineens de stelling helemaal heen en weer gingen. Ik keek wat beter en merkte dat ik me zweverig voelde en duizelig was. Zomaar uit het niets ineens. Nu heb ik een verleden met hyperventileren, maar dat was dit dus niet. Ik ben rustig doorgelopen richting kassa en heb goed op mijn ademhaling gelet, zodat ik niet zou gaan hyperventileren. tegen de tijd dat we buiten waren, was het alweer afgezakt. Had gewoon normaal gegeten en ook genoeg gedronken.
    Nu heb ik de laatste rondes een cyclus van 23 dagen, dan zou ik morgen dus mijn nod hebben. Maar met de ovulatietesten kwam ik er achter dat ik afgelopen zondag ongeveer pas mijn ei heb gehad. Slik nu sinds een paar dagen ook tarwekiemolie om mijn cyclus te verlengen.

Om terug te komen op mijn vraag, kan dit van een mogelijke innesteling zijn? Het ineens duizelig worden?

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Het zou kunnen ja.. Maar heb je afgelopen zondag positief getest met een ovulatietest of heb je je ei gehad?

3. bepje

bepje Lid

Aug 18, 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf een cyclus van 21 dagen.
    toen ik de 1e keer zwanger (bij 6 weken mk) was had ik een paar dagen voor mijn NOD ineens de bibbers en was ook af en toe duizelig.
    hierdoor wist ik deze keer ook al voordat ik kon testen dat ik weer zwanger was.
    bij mij zei de verloskundige dat een cyclus van 21 dagen wel kort was maar dat je ook eigenlijk meer kans had om zwanger te raken.
    weet niet of je hier wat aan hebt maar dacht ik zet het er toch even bij

4. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Jazeker ik heb innestelling ook zo erwaren en bij bijna zwangerschappen ook duidelijk duizelig even geweest paar dagen voor NOD

Share This Page