Wie was er flink overtijd dat de testen die je deed Negatief waren.. en uit eindelijk toch zwanger was.
hoi missy ik heb voor 6 maand terug pas met 14 dagen overijd positief getest toen ik 10 dagen overtijd was teste ik nog steeds negatief dus nu hoop ik morgen weer positief te testen het kan dus echt hihihihi maar volgens mijn vk komt het niet zo heel vaak voor liefs patty
Het kan natuurlijk altijd dat je cyclus onregelmatig is en je dus nog een eisprong moet hebben. Vriendin van mij wa sna het stoppen van de pil heel lang niet ongesteld, steeds waren de testen negatief, uiteindelijk 3 maanden na haar laatste menstruatie naar de huisarts waar ze medicijnen kreeg om een ongesteldheid op te wekken. Ze moest alleen voor ze ermee begin voor de zekerheid een test doen omdat het anders alsaboruspil kan werken. Tot haar verbazing bleek ze zwanger.
oke dus het kan! Ik ben alweer een hele poos van de pil af.. en de afgelopen paar maanden contineu een cyclus van 28. behalve vorige maand toen 32 en nu inmiddels alweer 40!
ja het kan dus wel maarja echt handig is het niet....zo had ze in die 3 maanden maar 1 kans en bleek goed gemiktte hebben
Hier nog 1. 2 jaar geleden op 11 dagen overtijd een positieve test. Ik had een regelmatige cyclus en had toevallig die cyclus m'n temp bijgehouden dus wist precies wanneer eitje gesprongen was. Ik zag ook dat het zich pas op dag 10 (na ei) ingenesteld, vandaar dus ook pas die late posi test, want je gaat pas hcg aanmaken zodra het zich heeft ingenesteld. zit nu ook op 11 dagen... dus hoop dit weekend weer een mooie test vast te houden
He bah, ik wil gewoon iedere keer testen.. wat natuurlijk niet op schiet! omdat de test vanmiddag negatief aangaf.
Iedere nieuwe week, dus 1 week overtijd, 2 weken, en zondag ben ik al 3 weken overtijd.. meer testen heeft toch geen zin, kost je alleen maar geld en levert steeds een teleurstelling op Het is lastig, maar na bijna 3 weken ga je dat wel inzien heb je altijd een lange cyclus? of ben je net gestopt met de pil?
Eind juni gestopt met de pil, altijd een cyclus gehad van 28, behalve vorige maand 32. en nu dus al een cyclus van 40
Niet rot bedoeld hoor, maar eind juni gestopt met de pil en altijd al cyclus van 28 dagen gehad ? Je bent net 2 en een halve maand gestopt met je pil.
3e week van mijn cyclus kreeg ik een hele vreemde bloeding wat totaal niet op mijn menstruatie leek. het was heel rose van kleur en had veel slijm wat bijna op spuug leek maar ik had geen last van buikpijn wat ik normaliter wel heb en voelde het ook niet aankomen terwijl ik dat normaal dus wel voel het was ook heel weinig vergeleken met mijn menstruatie. maar ik voel wel van alles lichte misselijkheid,gevoelige tepels,aders die eruit springen enzv 1 september moest ik dus eigelijk ongie worden maar is dus niet gebeurd 5 september was ik 5 dagen overtijd en nega getest gisteren 23-09 weer nega getest woord hier echt van gewoon. hoe kan dit nou ik ben altijd netjes optijd heb echt het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt word ziek van het w8en
Hier nog een die de tel onderhand al kwijt is.Zolang er geen bloed is hoop je stiekem toch dat je toch zwanger bent toch? Ik heb tot nu toe ook 2 negatieve testen gehad,en ik test voorlopig ook niet meer om teleurstelling te voorkomen.
hallo ik ben nu twee weken over tijd .... en de testen zeggen dat ik niet zwanger ben ... maar heb vorige week een echo gehad en ben wel degelijk zwanger... ik ben nu 6 weken ... dus heb hoop! groetjes
Als je de pil gebruikt heb je altijd een cyclus van 28 dagen. Na de pil kan dat veeeeeeeeeeel langer duren. Ook als je 1 ronde hebt gehad van 32 dagen kan deze ronde wel maanden duren.
Ja precies ! Mijn cyclussen waren zo : 43-38-33-35-33 , dan ga je denken dat er een beetje regelmaat inkomt toch ? Maar helaas toen werd het 42-59-29 (en vandaag zit ik op CD 34 ) Ik hoop voor jou/jullie dat je zwanger bent/zijn. Maar hoop er niet te veel op als je net twee maandjes bent gestopt met de pil hoef je niet meteen een nette cyclus te hebben.