arggg ik heb jeuk aan mijn tepels sinds vanavond, zijn ze aan het groeien ofzo? jeuk jeuk jeuk! en gevoelig hebben meer zwangeren er last van rond deze periode? volgens de borstencreme die ik gebruik mag ie niet op de tepels, heeft iemand een tip ter verlichting hiervan?
heb het een paar weken terug gehad, en inderdaad: ze zijn gegroeid daarna... mijn borstencrème van de etos mag alleen niet op de tepels als je voeidng geeft, dus nu wel! helpt mij wel als het wat trekkerig en jeukerig is. gewoon smeren dus! sterkte! het is irritant, en je gaat ook niet 'en plein public' even lekker krabben natuurlijk.
Ik had er ook heel erg last van. Krabde me het schompes! Wat het beste hielp was smeren met creme zonder parfum. Dus bijvoorbeeld borstencreme, maar ook vaseline hielp bij mij prima. Succes ermee!
Ik had in t begin meer zere borsten, waren ze ook ineens n maat groter. Nu waren ze een tijdje de normale maat maar ze zijn wel bezig met de productie. (soms natte plekken al in me bh) Ze beginnen sinds een week ook te jeuken en weer vervelend aan te voelen. Maar t schijnt best normaal te zijn.
Ik heb er af en toe ook flink last van, vind het dan echt irritant. Het staat niet echt charmant om even lekker terug te jeuken zeg maar. Maar ik gebruik borstencreme van zwitsal en smeer deze ook op me tepels, dit helpt echt. En inderdaad alleen als je borstvoeding geeft mag je het niet meer op je tepels smeren. Dus nu nog even wel!
Ik ben nog maar 7 weken zwanger maar mijn borsten zijn enorm pijnlijjk en mijn tepels al helemaal. Ze jeuken ook erg. Ik zie al duidelijk dat ze gegroeid zijn. Vandaag heb ik 2 zwangerschaps-bh's gekocht en dat is een verademing!