Hoe vroeg harde buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tonneke, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Weet niet heel goed hoe ik dit moet uitleggen maar bij de eerste had ik last van harde buiken (bij 20 weken). Mijn baarmoeder voel ik nog helemaal niet maar als ik bepaalde dingen doe, zoals te snel opstaan, haasten, trap lopen etc lijkt het wel alsof ik een harde buik heb, tenminste voel het dan aan me lichaam. Weet niet goed hoe ik dit gevoel moet omschrijven.

Is dit nu al mogelijk?

2. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    ik had met mijn zoon met 22 weken harde buiken. Ik moet straks naar de verloskundige omdat ik giga kramp en pijn me buik heb en ik vermoed ook harde buiken. ben nu 20 weken

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik denk wat je nu voelt, dat dat je banden zijn! Die kunnen ook dat vervelende gevoel geven wat een harde buik geeft (spreek uit ervaring).

4. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik had het ook al rond 20 weken
    zolang het niet meer als 15 keer per dag is, kon het geen kwaad zei mijn gyn

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

haha nee bedoel al nu 11 weken. Het is gewoon het hele gevoel in je lichaam als je een harde buik krijgt wat ik wel eens voel maarja me baarmoeder ligt nog te ver weg om deze goed te kunnen voelen

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik heb het nu ook al dus.. en ben pas 6 weken en ik voel dan zeeeeerr duidelijk waar mijn mini baarmoeder ligt, dus ja het kan.

7. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Kan dat nu geen kwaad dan? Of ben ik er nu gewoon meer van bewust?

Deel Deze Pagina