Blaasontsteking met ecoli die nog steeds niet verholpen is

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snipergirl94, 8 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snipergirl94

    23 sep 2023
    15
    8
    3
    Goedemiddag iedereen,

    Vanaf het begin van mijn zwangerschap loop ik al met een blaasontsteking in combinatie met ecoli (darmbacteriën in urine). Nu al twee keer anti biotica gekregen en het heeft niks geholpen. Ik heb een auto immuun ziekte met nog allemaal dingen erbij dus door de gynaecoloog en de reumatoloog worden meerdere keren per maand bloed en urine afgenomen. Echter wordt inmiddels de urine en alle ontsteking markers gegooid op mijn Lupus terwijl de HA heeft getest en het blijkt dus gewoon nog steeds een heftige blaasontsteking met ecoli te zijn. Mijn ontstekingwaardes nemen toe met elke keer dat er bloed en urine onderzoek wordt gedaan en inmiddels wordt er ook niet eens meer naar gekeken. Ik ben inmiddels 33+3 weken zwanger en ik ben voor het eerst deze zwangerschap echt bang en bezorgd. Elke dag nemen de harde buiken toe en niemand doet er wat aan. Zijn er mensen met deze ervaring? Ik weet ook niet zo goed wat nog te doen omdat elke keer als ik naar bloeduitslagen vraag het afgewimpeld wordt met dat het wel goed gaat met me.. Geloof me de uitslagen vertellen een heel ander verhaal!
     
  2. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.750
    418
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb je moeite met je ontlasting? Mijn dochtertje heeft dit 2x gehad. Volgens kinderarts komt dit doordat ze wat verstopt zat en zien ze vaak dat dit met elkaar te malen heeft. Vraag me niet hoe. Ze krijgt nu 2x daags Forlax (vezelzakjes). Je zou dit kunnen proberen, door je ontlasting zacht te houden en je stoelgang op gang.
     

Deel Deze Pagina