Slijm prop verloren? 28 weken zwanger en lichte krampen . Let op foto !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lady1234, 4 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1234

Lady1234 Lid

13 apr 2023
    95
    15
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal
    Gister avond ben ik iets verloren het was eiwit achtig en echt een propje er zat heel licht bloed in. Is dit een slijm prop?

Ik heb lichte menstruatie krampen.. wat denken jullie

Bijgevoegde bestanden:

2. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Als je je zorgen maakt, bel dan even je verloskundige of gynaecoloog voor overleg. Zij kunnen de situatie vaak goed inschatten en je zorgen serieus nemen, of juist wegnemen.
    Ik herken dit niet als slijmprop. Ik verloor mijn slijmprop met 27 weken, dat was echt véél groter en veel stugger. Echt een klompje taai materiaal, juist geen zacht slijm.
    Hoe gaat het nu?

Sophie2019 vindt dit leuk.
  3. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.411
    113
    Dit lijkt mij wat stevige afscheiding, tijdens je zwangerschap kun je echt allerlei gradaties aan afscheiding krijgen - van vrij stevig slijm tot juist super waterig - maar bij krampen en je zorgen maken zou ik sowieso gewoon even bellen voor de zekerheid. Je kan kijken of bv een warme douche helpt ter ontspanning.

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik herken dit ook niet als slijm prop. Ik had de mijne wel in delen verloren toen ik bijna 39 weken zwanger was , het was zoals hierboven ook omschreven wordt, echt stugger en niet echt rekbaar. In de zelfde avond wel van kleine naar grotere delen gegaan.

hoe gaat het nu met jou? Heb je nog meer verloren of heb je nog meer of erger krampen? Heb je verloskundige of gynaecoloog gebeld?!

5. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Bij mij was de slijmprop veel groter en achteraf niet te missen.

maar goed bij iedereen is het anders. Je kunt altijd even overleggen met de verloskundige, daar zijn ze voor.

6. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

7 sep 2020
    2.083
    3.164
    113
    Vrouw
    Het kan afscheiding zijn of misschien een klein stukje slijmprop. Deze blijft zich verversen gedurende de zwangerschap dus ik zou je er niet al te druk over maken. En anders even je verloskundige bellen.

Deel Deze Pagina