Extreem hoge progesteronwaarde

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Aster14, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee dames!

Ik heb vandaag mijn progesteronwaarde gekregen na Clomid 100mg waarbij twee eitjes zijn gesprongen. Mijn waarde was 186.. Volgens de gyn extreem hoog. Ik ben nu in de gauwigheid vergeten te vragen of dit iets kan betekenen.. Weten jullie dit misschien?
    Eerder altijd waardes tussen de 60 en de 80 gehad namelijk!

Vandaag overigens 14dpo en gister een negatieve test.

Liefs, Aster14

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Je hebt dan 'gewoon' een goede eisprong gehad. Sommige hebben een hoge waarde en zijn zwanger, sommige niet. Helaas kun je er niet zo heel veel over zeggen, maar het geeft wel hoop natuurlijk :D
    Wellicht omdat je nu twee eitjes hebt gehad, is de waarde ook hoger dan anders.. Maar dan is het verschil nog wel erg groot.

Hopelijk over een paar dagen toch nog een positieve test!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Helaas zegt de hoogte van het progesteron niks. Het duidt alleen op een goede eisprong. In jouw geval een dubbele, waardoor het progesteron extra hoog is. Het zegt niks over een zwangerschap. Dus dat is afwachten. Succes!

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Dank voor jullie antwoorden! Ik ging er ook niet vanuit dat het direct zou betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik vond het alleen wel erg hoog.
    Verklaart wel dat ik steeds heel nodig moet plassen, haha! Dat schijnt dus door die progesteron te komen..

Ik wacht maar weer "rustig" af!

Deel Deze Pagina