Beste Mirjam, Brigitte, Imke, Het is nu 3 weken na de bevalling. Intussen al een blaasontsteking gehad die uitmondde in een nierbekkenontsteking. Ik was er snel bij dus de pijn is beperkt gebleven. Nu sinds 4 dagen klaar met de antibiotica. Nog steeds af en toe lichte verhoging. 37,6, 37,5 graden. Vanmorgen urine ingeleverd. Niet zuiver. DIt wordt weer op kweek gezet. Is het normaal na een bevalling zo vaak blaasontsteking te hebben? Het lijkt maar niet over te gaan. Wordt erg onzeker hiervan. Ben nu ook weer verkouden en kom maar niet op de been. Daarnaast heb ik veel last van mijn schaambeen/bekken. De kleine is met een vacuumpomp gehaald. Hebben jullie tips voor me? Moet ik hier iets mee doen of kan het zijn dat het wat licht gekneusd is van onder? Groetjes
Hoihoi, Je bent waarschijnlijk gecatheteriseerd tijdens de bevalling....dat is een trigger voor een blaasonsteking. En helaas door een slechtere weerstand zo na de bevalling ben je er niet altijd een twee drie vanaf helemaal niet als het naar je nieren is gestegen.! Dus laat je goe behandelen. Voor je bekken is het verstandig eens even met een fysio er over te hebben hij kan je wat gerichte oefeningen en tips geven om de klachten te verminderen. Imke